Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > DIV medewerker, Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht: Archiefmedewerker / DIVÂ (32 – 36 uur)Â
Locatie: omgeving Utrecht
Startdatum: zsm
Duur: 2 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal uurtarief €45,- (all-in, excl BTW)
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)
Uiterste reactiedatum: 8 februari 2024Â om 16:00 uur
Wij zijn opnieuw op zoek naar een medewerker archivering (DIV medewerker) die op korte termijn inzetbaar is voor 32/36 uur per week, gedurende in principe 8 weken tbv onderstaande werkzaamheden:
1: verwerking 3,5 m fysieke omgevingsvergunningen; controleren adressen, aanpassing omschrijvingen, controle op papier/digitaal etc. Dit als onderdeel van het project digitalisering fysieke omgevingsvergunningen
Â
FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:
- Tarief is all-in maximaal €45,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
- Aantoonbare werkervaring of stage ervaring  met informatieverwerking
- Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau;
- Minimaal 6 maanden aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van archiefwerkzaamheden;
- Bereid zijn repetitieve taken uit te voeren;
- Goede beheersing van de geschreven Nederlandse taal;
- Ervaring binnen de overheid / gemeente.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.