Interim Allround ICT – Windows beheerder – regio Den Haag #KRTZ7746621

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 juni 2023
Reageren tot 14 juni 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 december 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 70 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Allround ICT – Windows beheerder (36 uur) 

Locatie: omgeving Den – Haag
Startdatum: z.s.m.
Einddatum: 6 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja, all-in tarief maximaal €70 (excl. BTW)

Sluitingsdatum: 14 juni 2023 om 16:00 uur

Als onderdeel van het programma ICT ben je de ben je samen met collega’s verantwoordelijk voor het verhelpen van storingen, doorvoeren van aanpassingen en updates, vervangingstrajecten en nieuwe installaties op de centrale infrastructuur ten behoeve van de Azure migraties die de komende 18 maanden gepland staan. Je zorgt voor beschikbaarheid, performance en de capaciteit van de systemen door monitoring, bewaking en proactief beheer.

Met de digitale ontwikkelingen, de ICT-beheertaken vanuit de samenwerkingen en steeds hogere eisen op gebied van beschikbaarheid blijft de ICT-omgeving vol in de aandacht. 

Jij wordt als 1e aanspreekpunt van de backoffice gepositioneerd en vindt het een uitdaging om samen met je collega's de kwaliteit van de ICT dienstverlening in zo'n dynamische omgeving hoog te houden.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Tarief is all-in maximaal €70,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
    • Je bent bereid om ook buiten de reguliere kantoortijden bereikbaar te zijn en te werken;
    • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van informatica/ICT;
    • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar binnen een gemeentelijke organisatie;
    • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met projectmatig werken in de afgelopen 4 jaar;
    • Aantoonbare werkervaring met Ivanti/ RES Workspace manager;
    • Aantoonbare werkervaring met Ivanti automation manager;
    • Aantoonbare werkervaring met Citrix Xenapp;
    • Aantoonbare werkervaring met Citrix Netscaler;
    • Aantoonbare werkervaring met TopDesk;
    • Aantoonbare werkervaring met Security;
    • Aantoonbare werkervaring met ITIL;
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Windows 2016, 2019 en 2022; WSUS en VM Ware.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 12 aug 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)
    Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 30 jul 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
    Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 jul 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Oosterhout    Uiterste reactiedatum: 4 aug 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)

    Onze partners