Interim Allround Functioneel beheerder Centric #KRTZ5896770

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 16 september 2020
Reageren tot 23 september 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zoetermeer
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor deze opdracht zoeken we naar een ervaren beheerder voor het functioneel beheer van het Midoffice Zaaksysteem van Centric, dat ontworpen is om de digitale dienstverlening aan burgers en bedrijven en het zaakgericht werken te ondersteunen. We zoeken iemand die snel kan schakelen, een helicopterview heeft, gestructureerd kan werken, de handen uit de mouwen wilt steken, goed met verschillende partijen kan communiceren, berichtenverkeer begrijpt en kennis heeft van de processen.

De werkzaamheden zijn vooral gericht op:

  • Beheren en analyseren van zaak-, gegevens- en berichtenstromen;
  • Is intermediair tussen gebruikers, automatiseringsdeskundigen / leveranciers en interne partijen;
  • Registreert en bewaakt de werking van het zaaksysteem en draagt zorg voor het voorkomen en / of verhelpen van storingen in apparatuur, programmatuur en berichtenverkeer;
  • Draagt zorg voor een correct gebruik van het zaaksysteem, o.a. door middel van instructie en begeleiding;
  • Beheert gebruikers en autorisaties op applicatie en systeemniveau.

Eisen

  1. Minimaal een half jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder met technische affiniteit van het Centric zaaksysteem in de afgelopen 7 jaar.
  2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder met technische affiniteit van het Centric zaaksysteem versie 3.3 (o.a. Key2Zaken, Module Documenten Distributie, Key2Documenten, Conductor, Module documenten uitvoer, Officebuttons, Prefill Service) met bijbehorende koppelingen in de afgelopen 5 jaar.
  3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met zaakgericht werken bij een gemeente.
  4. Aantoonbare werkervaring met SQL, Databases, XML berichtenuitwisseling, RGBZ, StUF-Zaken, ZTC en ZDS.
  5. Uiterlijk 1 oktober 2020 voor 36 uur beschikbaar.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 28 sep 2020    Expertise: Business analist, Product owner
Locatie: Nieuwgein    Uiterste reactiedatum: 30 sep 2020    Expertise: Communicatieadviseur
Locatie: Middelburg    Uiterste reactiedatum: 27 sep 2020    Expertise: Overig (ICT - Web development)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 okt 2020    Expertise: Teamleider, Management (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement)

Onze partners