Interim Allround frontoffice medewerker #KRTZ2936246

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 juli 2021
Reageren tot 14 juli 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 november 2021
Aantal uur 32 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Gemeente, Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

  • Je bent het eerste aanspreekpunt én visitekaartje voor iedereen die contact zoekt met de gemeente.

  • Je gaat op zoek naar en verdiept je in de behoeften van de klant (doorvragen) en vertaalt dat in acties.

  • Je handelt aanvragen en verzoeken af die digitaal binnenkomen of via de telefoon, balie, post of social media.

  • Je bent onze oren en ogen als het gaat om klantcontacten en je bent de verbinder tussen het KCC en overige.

  • Je maakt kwaliteitsafspraken over het actueel houden en aanvullen van de gegevens die we gebruiken voor informatieverstrekking.

  • Je analyseert rapportages over onze dienstverlening. 

  • Je signaleert problemen of belemmeringen en lost deze zo snel mogelijk op.

  • Je zorgt samen met je collega’s voor een goede dienstverlening van het KCC.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • Je bent betrokken en je kunt mensen een gevoel geven dat ze welkom zijn.

  • Je bent oplossingsgericht, je weet de verschillende fasen in de aanvraagbehandeling te onderkennen en hiernaar te handelen.

  • Je hebt een goede mondelinge communicatie en kunt omgaan met verschillende manier van reageren van de klant.

  • De gesprekken vinden plaats op dinsdagmiddag 20 juli.

  • 32 uur per week, bij voorkeur werken in de ochtenden.

  • MBO. dit dient te blijken uit het cv, 1 tot 3 jaar.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 1 apr 2024    Expertise: DIV medewerker
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 2 apr 2024    Expertise: Teamleider, Directeur, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Backend developer, Overig (ICT - Web development), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Systeembeheerder, Overig (ICT - Beheer)

Onze partners