Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Secretarieel > Receptionist, Secretarieel > Overig (Secretarieel)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
-
Je bent het eerste aanspreekpunt én visitekaartje voor iedereen die contact zoekt met de gemeente.
-
Je gaat op zoek naar en verdiept je in de behoeften van de klant (doorvragen) en vertaalt dat in acties.
-
Je handelt aanvragen en verzoeken af die digitaal binnenkomen of via de telefoon, balie, post of social media.
-
Je bent onze oren en ogen als het gaat om klantcontacten en je bent de verbinder tussen het KCC en overige.
-
Je maakt kwaliteitsafspraken over het actueel houden en aanvullen van de gegevens die we gebruiken voor informatieverstrekking.
-
Je analyseert rapportages over onze dienstverlening.
-
Je signaleert problemen of belemmeringen en lost deze zo snel mogelijk op.
-
Je zorgt samen met je collega’s voor een goede dienstverlening van het KCC.
Eisen waaraan je moet voldoen:
-
Je bent betrokken en je kunt mensen een gevoel geven dat ze welkom zijn.
-
Je bent oplossingsgericht, je weet de verschillende fasen in de aanvraagbehandeling te onderkennen en hiernaar te handelen.
-
Je hebt een goede mondelinge communicatie en kunt omgaan met verschillende manier van reageren van de klant.
-
De gesprekken vinden plaats op dinsdagmiddag 20 juli.
-
32 uur per week, bij voorkeur werken in de ochtenden.
-
MBO. dit dient te blijken uit het cv, 1 tot 3 jaar.
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.