Interim Afdelingsmanager Vastgoed #KRTZ1309445

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 25 maart 2020
Reageren tot 1 april 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
ZZP tarief € 85 per uur
Salaris €5.000 - 5.500 per maand
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Onze opdrachtgever is op zoek naar een interim Hoofd Vastgoedbeheer om de organisatorische doorontwikkeling van de vastgoedorganisatie mede vorm te geven én de dagelijkse leiding van de groep Vastgoedbeheer op zich te nemen.

Beschik je over brede kennis en ervaring op het gebied van onderhoud en beheer van vastgoed? Heb je een visie op organisatieontwikkeling en verandermanagement? Dan komen we graag in contact met jou!

Binnen de groep Vastgoedbeheer werken ongeveer 45 medewerkers aan het beheer en onderhoud van de gebouwen. De groep is onderverdeeld in 2 teams. Het team Beheer wordt aangestuurd door een teamleider. Het team Beheer, Inkoop en Klant (ongeveer 20 medewerkers) wordt aangestuurd door het groepshoofd. De groep werkt nauw samen met Vastgoed Organisatie. De groep Vastgoedbeheer zit nu georganiseerd onder de afdeling Beheer Openbare Ruimte en Gebouwen. De groep gaat echter samen met Vastgoed Organisatie. De wijze waarop dit gebeurt, en de termijn, is nog onderwerp van gesprek. In deze organisatieverandering is het vanuit de medewerkers creëren van een goede samenwerking tussen en samenhang van de diverse vastgoedrollen met oog voor vakmanschap van medewerkers het uitgangspunt. In dit traject moet je een actieve rol spelen.

Je taken zijn:
– direct leiding geven aan de groep vastgoedbeheer;
– de medewerkers ondersteunen en begeleiden in de organisatorische doorontwikkeling;
– mede vorm geven aan de nieuw in te richten vastgoedorganisatie, vanuit jouw kennis en ervaring over vastgoedmanagement, bedrijfsprocessen en verandermanagement.

Jij bent een leidinggevende:
– met meer dan 7 jaar relevante leidinggevende ervaring aan met name technisch geschoolde medewerkers;
– met wo werk- en denkniveau en inhoudelijke kennis over het vastgoedbeheer en vastgoedmanagement binnen de overheid;
– met een scherpe visie op het vastgoedbeheer en assetmanagement die je overtuigend mondeling en schriftelijk kan overbrengen;
– met de management- en communicatieve vaardigheden om mensen op de juiste manier te motiveren, ongeacht hiërarchische posities;
– die zowel ontwikkelgericht als sturend leiding kan geven aan medewerkers met Mbo en Hbo-niveau
– die aantoonbare ervaring heeft met processen van samenvoeging, verandermanagement en het verbeteren van werkprocessen

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: HRM medewerker, Salarisadministrateur, Overig (HRM), Overig (Administratief)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 23 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)

Onze partners