Interim Afdelingsmanager Financiën, Inkoop en Contractbeheer #KRTZ4207387

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 11 december 2020
Reageren tot 13 december 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Delft
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als Afdelingsmanager Financiën, Inkoop en Contractbeheer (FIC) ben je resultaatgericht, organisatorisch sterk, sensitief in een complexe ambtelijke en bestuurlijke omgeving en gemotiveerd om processen en dienstverlening steeds te verbeteren. Je bent een ervaren manager met een financiële achtergrond en hebt primair een coachende leiderschapsstijl. Daarbij ben je in staat om zo nodig meerdere leiderschapsstijlen flexibel toe te passen. De afdeling FIC heeft als belangrijkste doelstelling dat de financiële processen in de organisatie goed lopen en dat inkoop en contractbeheer adequaat op orde zijn. Als afdelingsmanager zorg je dat de afdeling optimaal haar werk kan doen en zo bijdraagt aan een soepel draaiende organisatie. Daarbij zijn klantgerichte dienstverlening en goede onderlinge samenwerking cruciaal.
Na een recente organisatieverandering staat de afdeling voor de opgave om zijn processen en dienstverlening verder te versterken. Daar komt bij dat binnen de afdeling nadrukkelijk aandacht moet worden besteed aan de verbetering van de onderlinge samenwerking en communicatie. Dit zijn belangrijke opdrachten voor de tijdelijke afdelingsmanager. Onder jouw verantwoordelijkheden vallen onder meer:
• De begroting, bestuur rapportage, jaarstukken en strategische investeringsagenda;
• De financiële informatievoorziening;
• Beleid en advies op het gebied van financiën, inkoop en verzekeringen;
• Inkoopondersteuning en coördinatie op contractbeheer;
• Beheer verzekeringsportefeuille;
• Accountbeheer belastingkantoor en de financiële administratie.

Eisen waaraan je moet voldoen:

Je hebt aantoonbaar, middels opleidingen, cursussen, werkervaring en voorbeeldprojecten, beschikt over:
o WO-diploma behaald in een financiële richting;
o Minimaal acht (8) jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke leidinggevende functie (Afdelingsmanager FIC of vergelijkbaar);
o Minimaal vijf (5) jaar aantoonbare werkervaring met een leidinggevende functie binnen een politiek/bestuurlijke (overheid)organisatie;
o Aantoonbare werkervaring met de succesvolle aansturing van veranderprocessen en cultuuropgaves, aantoonbaar door middel van minimaal één (1) referentie van een afgerond project; 
o Aantoonbare succesvolle werkervaring vanuit een coachende/leidinggevende rol met verschillende leiderschapsstijlen, aantoonbaar door middel van minimaal één (1) referentie van een afgerond project.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 25 jan 2021    Expertise: Overig (ICT Software Development)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 20 jan 2021    Expertise: Financieel medewerker
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 20 jan 2021    Expertise: Agile coach
Locatie: Leiden    Uiterste reactiedatum: 20 jan 2021    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)

Onze partners