Interim Afdelingsmanager Bedrijfsvoering #KRTZ3580958

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 juni 2021
Reageren tot 10 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Bosch
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
Branche Gemeente, Overheid
Verlenging Interim opdracht

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdrachtomschrijving

Voor onze opdrachtgever zoeken wij een ervaren (interim-)manager bedrijfsvoering voor 24 tot 32 uur per week ingaande zo spoedig mogelijk tot 1-1-2022. Vanwege het herindelingsproces wordt geopteerd voor invulling op basis van interim-opdracht.

Met het oog op de herindeling per 1 januari 2022 is er een belangrijke taak / verantwoordelijkheid voor wat betreft het afronden van lopende bedrijfsvoering en de voorbereiding naar de nieuwe gemeente.

De afdeling bestaat uit de teams Financiën, ICT/DIV/Facilitaire zaken e.a. en HR/juridische zaken /inkoop/bestuurssecretariaat.

De afdelingsmanager Bedrijfsvoering stuurt voor de tijdelijkheid ook het team Financiën aan.

De taken voor de beoogde kandidaat voor deze interim-opdracht zullen grotendeels bestaan uit:

1.  Lid zijn van het MT en de doorvertaling van bestuurlijke opdrachten naar de afdeling en het team Financiën;

2.  Gesprekspartner bestuurders bestuurlijke speerpunten en actuele dossiers (portefeuillehouders-overleggen )

3.  Leidinggevende en klankbord voor de teamleiders;

4.  Leidinggevende voor het team Financiën

5.  Verantwoordelijk voor opstellen en interne en bestuurlijke afstemming de P&C-cycli;

6.  Zorgdragen voor een goede overgang naar de herindelingsgemeente i.o.;

7.  Waar relevant betrokkenheid bij liquidatieplan gemeente.

Eisen waaraan je moet voldoen:

–      Academisch werk- en denkniveau, bij voorkeur binnen het vakgebied bedrijfsvoering/ financiën

–      Ruime ervaring als manager, 4 of meer jaren, binnen het vakgebied bedrijfsvoering / financiën 

–      Ervaring als manager, 4 of meer jaren, in een gemeentelijke organisatie 

–      Aantoonbare managementrol met fusieprocessen / herindelingen

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners