Interim Afdelingshoofd Expertise & Advies #KRTZ4862731

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 januari 2021
Reageren tot 14 januari 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zoeken een afdelingshoofd die in staat is voor een korte periode een afdeling aan te sturen en de lopende zaken te beheren. Je werkt samen met de clustercoördinatoren van de afdeling Expertise & Advies, Afdelingshoofden / MT-leden en Directie.

– Als interim afdelingshoofd beheer je de lopende zaken binnen de afdeling Expertise & Advies.
– Je bent eindverantwoordelijk voor het functioneren van de afdeling (Productiesturing en HRM-aangelegenheden).
РJe stuurt de clusterco̦rdinatoren aan binnen de afdeling Expertise & Advies.
– Je begeleidt en monitort de voortgang van de drie Young Professionals binnen de afdeling Expertise & Advies.
– Je beheert de lopende afdeling-overstijgende projecten of programma’s.
– Je ziet toe op tijdigheid en de totstandkoming van maandelijkse afdelingsrapportages.
– Je bent verantwoordelijk voor de kwantitatieve en kwalitatieve personele bezetting van de afdeling.
– Je signaleert tijdig knelpunten binnen de afdeling Expertise & Advies, en neemt maatregelen om knelpunten weg te nemen of op te lossen.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Geschreven motivatie door de kandidaat in correct Nederlands.
2. WO werk- en denkniveau, aangevuld met tenminste 5 jaar leidinggevende werkervaring.
3. Heeft reeds verantwoordelijkheid voor een afdeling gedragen.
4. Inhoudelijke kennis van / ervaring met het aansturen van medewerkers die werkzaam zijn in een soort gelijke omgeving.
5. Ervaring met productiesturing binnen de context van de overheid.
6. De kandidaat is per 1 februari 2021 direct inzetbaar.
7. Kennis van de nieuwe Omgevingswet.
8. Kennis en ervaring van bestuurlijke verhoudingen.
9. Kennis en ervaring van het analyseren van managementrapportages.
10. Kennis en ervaring met het programma Squit XO. 

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners