Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Beheer > Applicatiebeheerder, ICT - Beheer > Functioneel beheerder, ICT - Beheer > Systeembeheerder, ICT - Algemeen & Changemanagement > Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), ICT - Beheer > Overig (ICT - Beheer), Management & Consulting > Overig (Management & Consulting), ICT - Software & App Development > Overig (ICT - Software & App development)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Voor een tijdelijke klus zijn wij op zoek naar een senior (minimaal 2 jaar ervaring) AFAS consultant. Jij bent startklaar en kent het systeem als geen ander. In deze functie ben je onderdeel van een klein team (5 collega's) waarbij je iedere dag aanwezig bent in de (digitale) dagstart. Hierin worden de prioriteiten bepaald en meldingen onderling verdeelt. Met de kennis en kunde die jij op zak hebt, voorzie jij iedere melding van een juiste terugkoppeling. Je weet van aanpakken en handelt daadkrachtig. In deze functie werk je geheel vanuit huis.Â
Eisen waaraan je moet voldoen:
- Minimaal 2 jaar werkervaring in AFAS (allround), met specifieke HR/Payroll en/of ordermanagement kennis
- Per direct, fulltime inzetbaarÂ
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.