Interim Adviseur Planning & Control #KRTZ2536441

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 11 september 2020
Reageren tot 15 september 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hilversum
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 65 per uur
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Binnen complexe organisatie werk je voor verschillende opdrachtgevers, waaronder de colleges. Je klanten zijn de bestuurders van de gemeenten. Je kunt je feilloos bewegen binnen deze verschillende speelvelden. Je komt te werken in het cluster Planning & Control, onderdeel van het team Control & Financiën.

Het takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Eerste aanspreekpunt en verantwoordelijk zijn voor de P&C-beleidsadvisering en P&C-producten;
  • Opstellen van P&C producten, waaronder:  de jaarstukken, kadernota en de programmabegroting;
  • Overleg voeren met belanghebbenden, o.a. met de portefeuillehouder Financiën en de gemeentecontroller;
  • Een belangrijke signaalfunctie op het gebied van P&C en initieert, ontwikkelt en evalueert (financieel) beleid op het terrein van planning en control ten behoeve van een optimale sturing;
  • Zorgdragen voor adequate besturings- en managementinformatie;
  • Adviseren organisatie bij BBV vraagstukken.

Eisen

  1. Minimaal 1 jaar aantoonbare kennis van en werkervaring met SAP (CiVision Middelen);
  2. Minimaal een afgeronde financiële of economische hbo bachelor opleiding;
  3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als financieel adviseur bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar;
  4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met gemeentelijke P&C in de afgelopen 5 jaar;
  5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de BBV in de afgelopen 5 jaar;
  6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het uitvoeren van de (verbijzonderde) interne controle (VIC) van een gemeente

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners