Interim Adviseur Planning & Control #KRTZ5108780

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 23 december 2020
Reageren tot 27 december 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hilversum
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdracht
Binnen complexe organisatie werk je voor verschillende opdrachtgevers, waaronder de drie colleges. Je klanten zijn de bestuurders. Je kunt je feilloos bewegen binnen deze verschillende speelvelden. Je komt te werken in het cluster Planning & Control, onderdeel van het team Control & Financiën.

Het takenpakket bestaat o.a. uit:

  • eerste aanspreekpunt en verantwoordelijk zijn voor de P&C-beleidsadvisering en P&C-producten;
  • Opstellen van P&C producten, waaronder:  de jaarstukken, kadernota en de programmabegroting;
  • overleg voeren met belanghebbenden, o.a. met de portefeuillehouder Financiën en de gemeentecontroller;
  •  een belangrijke signaalfunctie op het gebied van P&C en initieert, ontwikkelt en evalueert (financieel) beleid op het terrein van planning en control ten behoeve van een optimale sturing;
  • zorgdragen voor adequate besturings- en managementinformatie;
  • adviseren organisatie bij BBV vraagstukken.

 

  • Sociaal vaardig, toegankelijk en met een gezonde dosis humor. Je zegt wat je doet en je doet wat je zegt.
  • Uitstekende vaardigheden op het gebied van plannen, structureren, bewaken en communiceren.

Los van al deze eigenschappen is het van groot belang dat je inzicht hebt in – en gevoel hebt bij het politieke krachtenveld van meerdere gemeenten. Dat vraagt flexibiliteit en een brede blik, maar ook het vermogen om de grenzen te bewaken.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Minimaal 1 jaar aantoonbare kennis van en werkervaring met SAP (CiVision Middelen);
2. Minimaal een afgeronde financiële of economische hbo bachelor opleiding (20 punten);
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als financieel adviseur bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met gemeentelijke P&C in de afgelopen 5 jaar;
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de BBV in de afgelopen 5 jaar ;
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het uitvoeren van de (verbijzonderde) interne controle (VIC) van een gemeente.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Managementassistent, Overig (Project management Ondersteuning), Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners