Interim Adviseur Planning & Control #KRTZ6773196

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 27 oktober 2020
Reageren tot 1 november 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, WO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wat gaat de medewerker doen?

Als adviseur Planning & Control werk je in teamverband aan de totstandkoming van de producten uit de planning & controlcyclus van het concern, zoals de Begroting, Bestuursrapportage en de Jaarstukken.

Je adviseert gevraagd en ongevraagd op het juiste niveau over onderwerpen die de financiële positie van de gemeente beïnvloeden. Dilemma’s en mogelijke oplossingen weet je daarin goed te benoemen.

Je vindt het leuk je te verdiepen in onderwerpen die de gemeentelijke financiële positie raken, zoals het achterliggende stelsel van de algemene uitkering en BUIG. Het BBV heeft geen geheimen voor je.

Eisen waaraan je moet voldoen:

 Als persoon sta je stevig in je schoenen en kan je op je eigen handelen reflecteren. Je houdt van samenwerken; het werk organiseer je dan ook niet vanachter je bureau, maar in een constructieve, professionele en prettige samenwerking met je directe collega’s binnen en buiten het team.

Je communicatieve vaardigheden zijn uitstekend! Je bent zowel vasthoudend, als vernieuwend en dienstverlenend. In een stress-situatie blijf jij juist kalm en denk je goed na. Je gaat voor kwaliteit en neemt het initiatief.

Je beschikt aantoonbaar over HBO+ of academisch werk- en denkniveau, afgeronde opleiding op het gebied van Accountancy, Bedrijfseconomie, Bedrijfskunde of Bestuurskunde. Je hebt recente (niet langer dan 6 maanden geleden) en relevante werkervaring opgedaan binnen de Planning & Control-cyclus van de gemeentelijke overheid (minimaal drie jaar). Je beschikt over actuele kennis van gemeentefinanciën, financiële wet- en regelgeving en specifiek de toepassing van het Besluit Begroten en Verantwoorden (BBV) in de praktijk. Ervaring met projectmatig werken en grondexploitaties.

Gesprekken vinden plaats op donderdag 29 oktober.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht mogen geen ZZP'ers worden aangeboden. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Hilversum    Uiterste reactiedatum: 8 dec 2020    Expertise: Financial Controller, Business controller, Overig (Financieel)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 7 dec 2020    Expertise: Overig (ICT Software Development)
Locatie: Cuijk    Uiterste reactiedatum: 13 dec 2020    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Apeldoorn    Uiterste reactiedatum: 8 dec 2020    Expertise: Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)

Onze partners