Interim Adviseur Informatiebeheer – Middelburg #KRTZ9627768

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 november 2023
Reageren tot 15 november 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Middelburg
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 mei 2024
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 70 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Adviseur Informatiebeheer (32 – 36 uur) 

Locatie: Middelburg
Startdatum: zsm
Einddatum: 1 mei 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36 uur
ZZP mogelijk: Ja, max uurtarief €70,- (all-in, excl. BTW)
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 40 u p/w

Uiterste reactiedatum: 16 november 2023 om 16:00 uur

Wij zijn op zoek naar een Adviseur informatiebeheer.

Ons integraal informatiebeheer moet verbeteren, zodat we de kwaliteit kunnen leveren die de organisatie, ketenpartners en onze toezichthouders van ons verwachten. Vanuit vastgestelde Kritieke Prestatie Indicatoren (KPI’s) is een verbeterplan opgeleverd. Aan de adviseur informatiebeheer de taak om richting te geven aan dit integrale informatiebeheer. Dit doe je samen met collega’s uit het cluster, de afdeling en de organisatie.

Wat je gaat doen:

  • Opstellen van uitvoeringsbeleid en vertalen van visies in processen, procedures en regels;
  • Adviseren van medewerkers, MT en bestuur over de te volgen handelswijze;
  • Klankbord zijn voor het bestuur als het gaat om de praktische inrichting van het informatiebeheer;
  • Bewaken en bespreken van kwaliteit, voortgang en prioriteit van het informatiebeheer als het gaat om de praktische inrichting daarvan;
  • Verantwoordelijk zijn voor de juiste toepassing van het informatiebeheer bij het zaaksysteem in het kader van zaakgericht werken;
  • Waarborgen van een juiste opvolging van informatieverzoeken en het verder op orde brengen van het informatiebeheer;
  • Uitvoeren van projectleiding in het informatiebeheerdomein;
  • Bewaken van de budgetten en contracten van het cluster;

 

FUNCTIE EISEN & – WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €70,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Hbo werk- en denkniveau;
  • Relevante werkervaring op het gebied van het informatiedomein.
  • Ervaring binnen (gemeentelijke/overheid) archieven genieten de voorkeur;
  • ‘Up to date’ kennis van geldende wet- en regelgeving (archiefwet, wet open overheid);
  • Communicatieve vaardigheden gericht op samenwerking en klanttevredenheid;
  • Initiatiefrijke houding en flexibiliteit als het gaat over een (veranderende) aanpak en werkwijzen.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 7 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Business analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 6 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT

Onze partners