Interim Adviseur Bedrijfsvoering – Utrecht #KRTZ7841609

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 27 februari 2024
Reageren tot 29 februari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 september 2024
Aantal uur 16 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
ZZP tarief € 80 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Adviseur Bedrijfsvoering (16 uur) 

Locatie: Utrecht
Startdatum: 1 april 2024
Einddatum: 1 oktober 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 16 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal uurtarief €80,- (all-in excl. BTW)
Projectdetachering: Ja, indicatie salaris obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 1 maart 2024 om 16:00 uur

De Adviseur Bedrijfsvoering ondersteunt het management bij het continu verbeteren van de besturing op de interne bedrijfsvoering. Dit houdt in het realiseren van een effectieve koppeling tussen de operationele werkwijze, gebaseerd op Agile/DevOps principes, en het verantwoordingskader passend bij een publieke organisatie.

De Adviseur Bedrijfsvoering richt zich op het analyseren, adviseren en implementeren van verbeteringen in processen en systemen om de efficiëntie en effectiviteit van de organisatie te vergroten. De Adviseur Bedrijfsvoering zal hierbij nauw samenwerken met diverse stakeholders binnen de organisatie om de besturing en processen van de interne bedrijfsvoering te optimaliseren.

  • Ontwikkelen van een verbeterd besturingsmodel voor de interne bedrijfsvoering, in lijn met de strategie en doelstellingen van de organisatie.
  • Intensieve samenwerking met verschillende afdelingen en teams om een coherente en geïntegreerde aanpak te waarborgen.
  • Het uitdragen van visie en overtuigingskracht om belangrijke stakeholders mee te krijgen in het veranderingsproces.
  • Het monitoren, evalueren en waar nodig bijsturen van geïmplementeerde verbeteringen om duurzame resultaten te garanderen.

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €80,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Een afgeronde diploma op minimaal WO niveau in bedrijfseconomische richting.
  • In de afgelopen 7 jaar aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring opgedaan in een soortgelijke rol binnen diverse grote en complexe (+2000) organisaties waarbij de nadruk lag op ICT en complexe organisatiestructuren.
  • In de afgelopen 7 jaar aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring met en kennis opgedaan van bedrijfsprocessen, met een specifieke focus op procesverbetering en financieel management.
  • In de afgelopen 3 jaar aantoonbaar werkervaring opgedaan met het begeleiden van transitieprocessen en het borgen van veranderingen binnen de organisatie.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 40 uur per week.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners