Interim Administratief Projectmedewerker #KRTZ5738808 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Administratief Projectmedewerker #KRTZ5738808

Opdracht informatie

Gepubliceerd op 10 juni 2021
Reageren tot 14 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De opdracht wordt uitgevoerd bij 2 afdelingen, namelijk de Griffie en het Klantcontactcentrum. In de eerste fase start je voornamelijk bij de Griffie waar je ondersteunt in alle voorkomende griffiewerkzaamheden. Vanuit de afdeling KCC wordt dit projectmatig opgepakt en dus ga je daarnaast in nauwe samenwerking met deze projectgroep aan de slag om het programma te organiseren.

De medewerker werkt binnen de afdeling Griffie en de afdeling Klantcontactcentrum aan de organisatie van de (activiteiten rond) verkiezingen. De aanloop naar de verkiezingen van 2022 vergt veel voorbereiding en organisatie. Wij zijn op zoek naar een organisatorische duizendpoot voor zowel de algehele ondersteuning van voorkomende griffiewerkzaamheden in de brede zin van het woord, als in het bijzonder het organiseren van de activiteiten en initiatieven in aanloop naar de verkiezingen van maart 2022. Bij de griffie ben je naast uitvoerend ook aan het meedenken hoe de ondersteuning van de griffiewerkzaamheden verbeterd kan worden en in het uitwerken van het inwerkprogramma van de nieuwe raad na maart 2022. Verder verricht de medewerker algehele ondersteuning op Afdeling KCC in het kader van activiteiten en initiatieven in aanloop naar de verkiezingen van maart 2022 en afrondende werkzaamheden na de verkiezingen. Naarmate de verkiezingen dichterbij komen wordt er een grotere bijdrage verwacht bij afdeling KCC waar je je bezig gaat houden met o.a. het klaarmaken van stembureaubenodigdheden, meedenken over mobiele stembureaus en drive-in stembureaus, het ondersteunen bij het werven en selecteren van stembureauleden en het voorbereiden van de uitslagenavond.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
2. Basiskennis hoe een gemeentelijke organisatie werkt, in het bijzonder de politieke omgeving, blijkend uit ervaring en / of cursus;
3. Basiskennis van projectmatig werken blijkend uit ervaring en / of cursus;
4. Flexibele inzetbaarheid inclusief bereidheid tot uitvoeren werkzaamheden in de avonduren.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Alkmaar    Uiterste reactiedatum: 26 jul 2021    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 14 jun 2021    Expertise: MarCom adviseur, Overig (Communicatie), Overig (Marketing)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 18 jun 2021    Expertise: Medewerker Marketing & Communicatie, Overig (Communicatie)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 15 jun 2021    Expertise: Administratief medewerker, Financieel medewerker, Overig (Sociaal Domein), Overig (Administratief)

Onze partners