Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Administratief medewerker, Projectmanagement ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner, Secretarieel > Secretaresse, Projectmanagement > Projectmedewerker, Projectmanagement > Overig (Projectmanagement), Secretarieel > Overig (Secretarieel), Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Wij zijn op zoek naar een tijdelijke parttime medewerker voor secretarieel/administratieve ondersteuning. De opdracht is voor 16 uur per week. Dit kan in de vorm van 2 dagen per week, maar is bijvoorbeeld ook te verdelen in 4 halve dagen.
Werkzaamheden:
• Agendabeheer (intern/extern). Kernteamleden faciliteren bij het plannen van interne en externe afspraken. Afstemming met betrokken partners hierover. Planning en organisatie van bijeenkomsten, zowel intern als op locatie.
• Beheer vergaderzalen op projectlocatie.
• Bijhouden overzicht projectteammedewerkers. Wie heeft toegang tot welke systemen, aan/af melden, mailing lists, etc.
• Balie/desk werkzaamheden: gasten ontvangen, bezoek registreren, koffie/thee zetten.
Â
Eisen:
Wie ben je?
- Enige ervaring in procesondersteuning, bijvoorbeeld als PMO of projectsecretaris;
- Zelfstandig kunnen werken;
- Goede beheersing van Office pakketten;
- Anticiperende instelling, proactief;
- Communicatief vaardig;
- Nauwkeurig en accuraat;
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.