Interim Administratief Medewerker #KRTZ0419570

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 25 november 2020
Reageren tot 9 december 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Ridderkerk
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 30 per uur
Branche Overheid, Bouw | Vastgoed
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Om de contractbeheersing binnen de afdeling Beheer volgens afspraak te laten verlopen is er behoefte aan administratieve ondersteuning. Dit voor het  verwerken van  administratieve gegevens in diverse programma's. Dit ter ondersteuning van Regisseurs, directievoerders en toezichthouders.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • minimaal MBO niveau door opleiding en/of werkervaring
  • minimaal twee jaar ervaring als administratieve ondersteuner
  • administratieve ondersteuning uitvoering civiel- en cultuurtechnische werkzaamheden

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Hilversum    Uiterste reactiedatum: 26 jan 2021
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 27 jan 2021
Locatie: Hilversum    Uiterste reactiedatum: 28 jan 2021

Onze partners