Interim Administratief Medewerker HRM #KRTZ4441850

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 mei 2022
Reageren tot 2 juni 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 november 2022
Aantal uur 32 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als Administratief Medewerker werk jij intensief samen met twee administratieve collega’s op de afdeling. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor alle operationele en administratieve taken met betrekking tot HR en Leren&Ontwikkelen.

Voor de administratief medewerker Leren&Ontwikkelen geldt dat in de komende maanden de nadruk ligt op het organiseren en plannen van diverse inwerktrajecten en vijf verschillende trainingen voor alle medewerkers in de dienstverlening. Daarnaast werk je samen met de Opleidingsmanager en de projectleider Leren & Ontwikkelen aan een breed palet van ontwikkelactiviteiten. 

Je plant en organiseert de leer- en ontwikkelactiviteiten, zoals bijvoorbeeld de (online) opleidingsdagen, webinars en inwerktrajecten voor nieuwe medewerkers. Hiervoor onderhoud je intensief contact met onze opleidingspartners en onze juridische professionals en koppel je regelmatig terug aan de opleidingsmanager en projectleider L&O. Je verstuurt uitnodigingen voor de opleidingsactiviteiten, regelt vergaderzalen en/of online omgevingen, ontvangt deelnemers en docenten bij aanvang van de (online) training, rapporteert wat er uit de evaluaties komt. Verder beantwoord je op klantvriendelijke wijze de vragen van collega’s over opleidingen en zorg je ervoor dat de informatie op intranet informatief en up to date is. 

Naast de organisatorische en administratieve taak ligt een belangrijk accent op het verbeteren van administratieve processen in InSite/Profit. Onze administratief medewerkers zijn vaak de eerste contactpersoon voor onze collega’s en daarmee een belangrijk visitekaartje van de afdeling HR.

Eisen:

  • Je beschikt over een afgeronde relevante opleiding op minimaal Mbo 3 of 4 niveau
  • Je hebt minimaal 4 jaar relevante werkervaring, dus in een HR of L&D ondersteunde functie 
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met Profit / InSite, Goodhabitz en het werken met Teams
  • Je bent klantgericht, resultaatgericht en hebt oog voor detail
  • Je hebt affiniteit met het werken met (juridische) professionals
  • Je kan je staande houden in de hectiek van een dynamische, veranderende organisatie.
  • Kenmerken van jou als persoon zijn: je hebt een positieve instelling, je bent een doener en houdt ervan om klantgericht en actief bezig te zijn. Je doorziet processen snel en gaat op zoek naar oplossingen om deze te verbeteren. Regelen is je tweede natuur en je hebt daarnaast ook nog oog voor detail.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Boxmeer    Uiterste reactiedatum: 15 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Lochem    Uiterste reactiedatum: 10 dec 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Implementatiemanager, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 13 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Sluis    Uiterste reactiedatum: 19 dec 2024    Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)

Onze partners