Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Administratief medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Onze opdrachtgever zoekt naar een administratief medewerker die het cluster Contractbeheer en Onderhoud tijdelijk komt versterken.
De werkzaamheden zijn:
- Uitvoeren van diverse ondersteunende werkzaamheden op het gebied van onderwijshuisvesting (bijvoorbeeld: coördineren van diverse overlegvormen en verwerken van schademeldingen en aanvraagformulieren jaarprogramma);
- Muteren, beheren en testen van de applicatie G4net;
- Bijhouden van het verhuurprogramma;
- Inboeken en afhandelingen reserveringen;
- Beantwoorden e-mails (o.a. vanuit de verhuurbox) en verwerken in Reflex / KCS;
- Telefonisch contact met huurders;
- Ondersteuning bij de invoering van het Vastgoedmanagementsysteem Planon.
Eisen waaraan je moet voldoen:
1. Een afgeronde administratieve opleiding op minimaal mbo 4 niveau.
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar.
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met ondersteunende werkzaamheden op het gebied van verhuur van vastgoed in de afgelopen 3 jaar.
4. Aantoonbare werkervaring met de applicatie G4net.
5. Aantoonbare kennis van het vastgoedmanagementsysteem Planon (met name module Uurverhuur).
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Tarief of Salarisindicatie.