Interim Administratief medewerker Bestuur #KRTZ6706390

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 september 2020
Reageren tot 9 september 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Leidschendam
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 20 uur, 28 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wil jij een belangrijke rol spelen in het proces van bestuurlijke besluitvorming en als eerste op de hoogte zijn wat er in de gemeente speelt?

De opdrachtgever zoekt een secuur werkende administratief medewerker voor het proces Agendering ter ondersteuning van het team Bestuursondersteuning bij de afdeling Facilitaire zaken.

De administratief medewerker is verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van het bestuurlijk besluitvormingsproces en draagt zorg voor het tijdig verstrekken van de juiste stukken en informatie aan het college. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opstellen van de wekelijkse agenda van de collegevergaderingen, de gegevensuitwisseling tussen raad (griffie) en college, het administratief begeleiden van de beantwoording van raadsvragen, moties en toezeggingen én het uitvoeren van diverse hiermee samenhangende zaken.

Je werkt nauw samen met de controller en de bestuursadviseurs.

Het proces Agendering wordt primair uitgevoerd met behulp van iBabs en het beheer van de mailbox Agendering.

Je beschikt over een grote mate van flexibiliteit, waarbij je zorgt voor een maximale beschikbaarheid en functionaliteit in afstemming met het college en je bent flexibel in je werktijden en beschikbaarheid wanneer dit nodig is. Daarnaast ben je zeer accuraat, stressbestendig en kun je prima omgaan met strikte vertrouwelijkheid. De werkzaamheden vragen 20-25 uur inzet per week verspreid over alle vijf werkdagen. De werkzaamheden zijn overigens nagenoeg geheel vanuit huis uitvoerbaar (met uitzondering van de inwerkperiode).

Eisen

  1. Je bent beschikbaar met ingang van 21 september 2020.
  2. Een gevolgde of afgeronde opleiding bestuurskunde of overheidsmanagement op minimaal mbo+ niveau.
  3. Aantoonbare stage- of werkervaring binnen een overheidsorganisatie in de afgelopen 5 jaar .
  4. Je hebt minimaal een half jaar aantoonbare stage- of werkervaring met administratieve ondersteuning in een dynamische / bestuurlijke context in de afgelopen 5 jaar.
  5. Je bent 20-25 uur per week flexibel inzetbaar, op wisselende dagen en tijden.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 1 apr 2024    Expertise: DIV medewerker
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 2 apr 2024    Expertise: Teamleider, Directeur, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Backend developer, Overig (ICT - Web development), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Systeembeheerder, Overig (ICT - Beheer)

Onze partners