Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Administratief medewerker, Human resource management > HRM medewerker, Secretarieel > Secretaresse, Secretarieel > Managementassistent, Secretarieel > Overig (Secretarieel), Administratief > Overig (Administratief), Human resource management > Overig (HRM)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht:Â Administratief en secretarieel ondersteuner HRÂ (32 – 36 uur)Â
Locatie: omgeving Alphen
Startdatum: zsm
Einddatum: 1 september 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36 uur
ZZP mogelijk: Ja, met een mogelijkheid tot vast
Sluitingsdatum: 18 mei 2023 om 16:00 uur
Wat ga je doen?
Jij bent verantwoordelijk voor dat het weving en selectieproces van a tot z vlekkeloos te laten verlopen. Denk hierbij aan:
- Uitzetten vacatures
- Uitzetten en verwerken inhuuraanvragen en mutatiesÂ
- Kandidaten doorsturen naar de afdeling
- Uitnodigen en afwijzen van sollicitanten in het systeem (alleen na brievenselectie), na gesprekken doen afdelingen zelf.
- Eventueel gesprekken plannen
- Administratief verwerken van mutaties werving & selectie
- Beheer mailbox vacatures
Verder zullen er andere ondersteunende werkzaamheden bij komen waarbij jij je organisatietalent kunt inzetten. Secretariële ondersteuning van managers.
Â
FUNCTIE EISEN / -WENSEN:
Wat breng je mee?
- Je hebt meer dan 5 jaar ervaring met administratieve en secretariële ondersteuning
- Je maakt systemen snel eigen
- Je beschikt over een MBO opleiding, secretarieel/administratief richting
- Ervaring binnen de overheid
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.