Interim Administratief en secretarieel medewerker #KRTZ0982840

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 september 2022
Reageren tot 25 september 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 5 oktober 2024
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Een nieuwe inrichting van werkvelden in 3 domeinen, leidt tot een mogelijk andere behoefte t.a.v. de managementondersteuning. Het doel van deze opdracht is in eerste instantie het oppakken van de administratieve en secretariële taken, maar daarnaast ook een reëel beeld te verkrijgen van de exacte benodigde ondersteuning voor de drie managers.

Taakbeschrijving
Het verlenen van inhoudelijke, secretariële, administratieve, procesmatige, facilitaire of algemene ondersteuning aan 3 managers.  Het uitvoeren van secretariële en/of administratieve taken, zoals het verzorgen van een secretariaat, het verrichten van algemeen ondersteunende werkzaamheden en/of het bewaken van processen.

  • Je verzorgt het telefoonverkeer en verstrekt informatie;
  • je verzorgt de voorbereiding, verslaglegging en afhandeling van vergaderingen;
  • je verricht representatieve taken, zoals ontvangen bezoekers;
  • je organiseert het beheer van afspraken en agenda´s;
  • je verricht correspondentie- en tekstverwerkingswerkzaamheden;
  • je verricht voortgangscontroles en bewaakt planningen en afspraken;
  • je ordent, voert gegevens in en bewerkt gestandaardiseerde (digitale) bestanden;
  • je ordent en beheert administratieve informatie en verzamelt en verstrekt gegevens;
  • je archiveert en actualiseert dossiers.

    FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

    • Minimaal een afgeronde secretariële/administratieve mbo-4 niveau opleiding;
    • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als administratief/secretarieel medewerker;
    • Aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke – of overheidsinstelling;
    • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring afgelopen 8 jaar als secretarieel/administratief medewerker;
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als secretarieel/administratief medewerker binnen een gemeente
    • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met notuleren, verslagleggen en agendabeheer;
    • Beschikbaarheid 24 uur op gevraagde dagen

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2024    Expertise: Consultant, Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Kwartiermaker
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 20 okt 2024    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
    Locatie: Zwolle    Uiterste reactiedatum: 8 okt 2024    Expertise: Overig (Administratief)
    Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)

    Onze partners