Interim Accounts Payable Medewerker #KRTZ8451977 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Accounts Payable Medewerker #KRTZ8451977

Opdracht informatie

Gepubliceerd op 11 mei 2022
Reageren tot 24 mei 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Papendrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2022
Aantal uur 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Bouw | Vastgoed

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De functie van medewerker Accounts Payable is een fulltime functie (40 uur).

Functieomschrijving: Je kunt je voorstellen dat in deze organisatie een complexe financiële structuur schuilgaat. In de rol van medewerker Accounts Payable ben je een belangrijk radartje in deze structuur. Samen met je collega’s van het Finance Shared Service Center ben je het financiële geweten van de organisatie. Jullie controleren en verwerken namelijk alle inkomende facturen. Dat dit cruciaal is voor een goede afwikkeling van de betalingsverplichting hoeven we jou niet te vertellen. Concreet word je als Accounts Payable verantwoordelijk voor:

•          Coderen en inboeken van facturen zodat de betalingsverplichting zichtbaar wordt in ons financiële systeem.

•          Zorgdragen voor tijdige goedkeuring door ‘approvers’ in het goedkeuringsproces.

•          Signaleren van facturen die al geruime tijd openstaan en hier proactief op handelen

•          Contact opnemen met interne klanten en leveranciers over openstaande facturen.

•          Behandelen van inkomende correspondentie.

•          Beheer van masterdata

•          Tussenrekeningen controleren en beheren

Eisen:

Vaardigheden, kennis en ervaring:

Jij bent de Accounts Payable waar we naar op zoek zijn als je minimaal voldoet aan de volgende eisen:

•          Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding, werkt op HBO niveau of rond deze opleiding binnenkort af.

•          Je hebt werkervaring als Accounts Payable of in een vergelijkbare functie.

•          Ervaring met E-Invoice verwerken.

•          Je bent bekend met ERP systemen

•          Jouw kennis over Excel is uitstekend en zonder enige moeite maak je een draaitabel.

•          Naast Nederlands heb je een uitstekende beheersing van de Engelse taal.

Om succesvol te worden in de rol van accounts payable is het daarnaast belangrijk dat je een proactieve werkhouding hebt. Je begint liever uit jezelf aan iets dan dat je passief afwacht. Ook weet je als geen ander problemen op te lossen en je denkt hierbij in processen. Dat je nauwkeurig bent spreekt uiteraard voor zich. De afdeling waar je komt te werken is volop in beweging, dus een flexibele werkhouding is essentieel. Bij een verandering slaak je geen zucht, maar blijf je positief en enthousiast!

Extra informatie   

•         Vanwege Covid-19 is de regel ‘thuiswerken tenzij’ de norm. Dit betekent dat je jouw werk vanuit huis uitvoert met behulp van Microsoft Teams. Zodra de situatie het toelaat, wordt je standplaats in Papendrecht.  

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Alkmaar    Uiterste reactiedatum: 30 mei 2022    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 18 mei 2022    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 22 mei 2022    Expertise: Teamleider, Projectmanager, Overig (Projectmanagement), Management (HRM), Overig (HRM), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2022    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Sociaal Domein), Overig (Communicatie)

Onze partners