Intercedent (inhouse) #KRTZ4027781

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 5 juli 2021
Reageren tot 7 juli 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Venray
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2021
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
Branche Zakelijke dienstverlening
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

 

Wat ga je doen?

 

Jij weet altijd een mooie match te maken tussen kandidaten en onze twee klanten. Sterker nog: jij zit inhouse bij onze twee mooie klanten en weet de potentiële kandidaten te werven als geen ander. Als Inhouse Intercedent houd jij je bezig met recruitment, administratie en relatiebeheer. De perfecte mix voor een baan die nooit gaat vervelen. Ben je sociaal, klantgericht en durf je ook nog eens initiatief te nemen? Dan ben jij hét talent dat wij zoeken.

 

Wij zitten met ons team verspreid over de twee inhouse locaties in Venray. Vanuit deze locaties verzorgen wij o.a. de planning, werving en administratie voor onze twee klanten. Ook is het onze taak om ervoor te zorgen dat onze flexkrachten iedere dag weer met plezier naar het werk komen. Ter uitbreiding van ons team zoeken wij op dit moment een allround Inhouse Intercedent. In deze rol ben jij verantwoordelijk voor het gehele recruitmentproces van a tot z, administratie en relatiebeheer. Heb je verfrissende ideeën of zie jij kansen liggen, jij krijgt de vrijheid om alles wat nodig is aan te grijpen en in te zetten!

 

Ook vallen de volgende werkzaamheden onder andere binnen jouw takenpakket:

  • • Je bent verantwoordelijk voor de instroom van de functieprofielen; magazijn- en assemblagemedewerker;
  • • Het zorgvuldig en tijdig behandelen van binnengekomen sollicitaties;
  • • Het up-to-date houden van kennis en gebruiken van on- en offline wervingskanalen en social media;
  • • Het geven van informatiesessies en rondleidingen aan nieuwe flexkrachten;
  • • Actief betreden van de werkvloer om aansluiting te krijgen bij de klant en flexkrachten;
  • • Het ondersteunen van de planners met het efficiënt mogelijk plannen van alle flexkrachten;
  • • Het aanmaken van contracten en overige administratieve werkzaamheden.

 

Als je de volgende kwalificaties bezit, zijn we dolblij met je reactie:

Wie ben je?

Het allerbelangrijkste vinden wij dat jouw persoonlijke waarden overeenkomen met onze kernwaarden; dat betekent dat jij van betekenis wilt zijn voor al onze collega’s en daardoor indirect richting onze klanten, kandidaten en de maatschappij.

 Als je voldoet aan de volgende eisen, heb je een streepje voor:

  • • HBO werk- en denkniveau;
  • • Een doener die denkt in kansen en oplossingen en doet wat je belooft;
  • • Een gezellige, sociale collega met gezonde dosis humor;
  • • Je hebt een commerciële instelling en goede communicatieve vaardigheden;
  • • Je bent met jouw enthousiasme en doorzettingsvermogen de klant en kandidaten optimaal van dienst;
  • • Je bent minimaal 36 uur in de week beschikbaar;
  • • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

 

Wat mag je verwachten?

Een avontuur bij een uitzendorganisatie met een spirit van ondernemerschap, warme (en toch zakelijke) collegialiteit en grote ambities. Professionele ontwikkeling en zelfontplooiing vanuit jouw eigen ondernemerschap zijn daar een mooie uitwerking van. We kunnen je een inhoudelijk uitdagende rol en steile leercurve bieden met uiteraard doorgroeimogelijkheden in de toekomst.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners