Inkoop manager #KRTZ596996 | KROOTZ Interim & ZZP

Inkoop manager #KRTZ596996

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 mei 2021
Reageren tot 23 mei 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Regio Amsterdam
Start datum 1 juni 2021
Eind datum 29 oktober 2021
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract, Detacheringscontract
Opleidingsniveau HBO, WO
Ervaringsniveau Medior, Senior, Manager
ZZP tarief € 60 - € 68 per uur
Salaris 4750 per maand
Branche Gas | Energie | Water, Bouw | Vastgoed, Techniek | Engineering
Verlenging Nee

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze klant zijn we op zoek naar een ervaren Inkoper.

Teamsamenstelling
In deze zelfstandige baan ben je als Inkoper samen met de Category Manager verantwoordelijk voor de werkzaamheden.

Bedrijfsonderdeel
Onze opdrachtgever is actief binnen de volledige verzorging van grote als kleine utilitaire projecten.

Integraal denken over zowel de bouwkundige als de installatietechnische kant is de visie. Je wilt constant  meedenken in de uitdagingen en mogelijkheden die nieuwe technieken. Je ziet een uitdaging in het continue inrichten van nieuwe en innovatieve toepassingen die ervoor zorgen dat de huisvesting van onze klanten klaar is voor de toekomst.

Als onderdeel bieden wij een totaalaanbod, van planvorming en bouw tot langdurige exploitatie en onderhoud: we zijn een partner voor de volledige levenscyclus van een gebouw.

Werkzaamheden
Als inkoper ben je het onderdeel welke zich richt op beheer, onderhoud & exploitatie van vastgoed. Je bent verantwoordelijk voor het gehele inkoopproces. Je creëert daarnaast onderscheidend vermogen door vervolg te geven aan de ketenontwikkeling die al is ingezet. Zo kun jij bouwkundige en technische uitdagingen in de projecten ondervangen en in samenwerking met onze partners oplossen. Jij selecteert de juiste partijen voor onderhoud aan panden, gebouw gebonden installaties en modificaties, waarbij je snapt welke waarde onze klanten willen. Jij gaat verder met het ontwikkelen van slimme ketens.

Als inkoper ben je betrokken bij zowel de tender- als de realisatiefase. Hierdoor is je werk erg afwisselend en is je rol nooit hetzelfde. Tijdens de tenderfase werk je nauw samen met het tenderteam om de beslissing te maken tussen make or buy. Vervolgens selecteer en contracteer je de juiste leveranciers en partners om in de realisatiefase optimaal te kunnen presteren, waarbij data-gedreven de sleutel is tot succes

Het is jouw kracht om de meest optimale, integrale oplossing te vinden die past binnen de contractuitgangspunten en prestatie-eisen van onze opdrachtgevers. Jij weet de juiste partners te binden; waar een lange termijn samenwerking mogelijk is. Ook zoek je actief naar nieuwe mogelijkheden en ontwikkelingen met als doel de panden die we beheren in topconditie te brengen en te houden.
Circulariteit, Energietransitie en Modulair Ontwikkelen zijn begrippen waar jij een waardevolle bijdrage aan gaat leveren.

Nog meer werkzaamheden
– Contracteren van partners;
– Opstellen van inkoopcontracten en uitvoeren van (prijs)onderhandelingen;
– Optimaliseren van het gehele inkoopproces.

Ervaringseisen
HBO bedrijfskunde of gelijkwaardig denk- en werkniveau MUST
NEVI I en II PRE
Minimaal 3-4 jaar relevante werkervaring in een (middel) groot internationaal bedrijf
Minimaal 3 jaar ervaring binnen Supply Chain, Inkoop of relevante ervaring met utiliteitsprojecten en of gebouwenbeheer; MUST
Bij deze functie ligt de nadruk meer op het in goede banen leiden van de processen. Een goed Projectorganisator zou hier ook op passen. Het is een MUST dat iemand procesmatig kan werken/denken.
Administratief goed onderlegd
Communicatief sterk in het Nederlands, Engels en Duits is een pre
Ervaring met MS office MUST
Ervaring met een inkoop pakket PRE
Bekend met inkoop/ procurement processen MUST

Competenties
Integriteit
Initiatief
Aanpassingsvermogen
Contracterend vermogen
Oordeelvorming
Coachen
Plannen en organiseren
Omgevingsbewustzijn
Klantgericht
Resultaatgericht

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Alkmaar    Uiterste reactiedatum: 26 jul 2021    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 14 jun 2021    Expertise: MarCom adviseur, Overig (Communicatie), Overig (Marketing)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 18 jun 2021    Expertise: Medewerker Marketing & Communicatie, Overig (Communicatie)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 15 jun 2021    Expertise: Administratief medewerker, Financieel medewerker, Overig (Sociaal Domein), Overig (Administratief)

Onze partners