ICT Werkplekbeheerder / Servicedesk #KRTZ7093134

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 30 september 2022
Reageren tot 6 oktober 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Houten
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2022
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, MBO-4
ZZP tarief € 35 - € 50 per uur
Salaris €3.000 - 3.500 €2.500 - 3.000 per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

ICT WERKPLEKBEHEERDER / SERVICE DESK

Locatie: Houten

Inzet: 32-36 uur per week 

Startdatum: 10 okt. 2022

Duur: 3 maanden met optie tot verlenging

 

Reageren kan tot  donderdag 6 oktober 09.00uur

De opdrachtgever

Overheidsinstelling met 700 medewerkers 
 

De opdracht

Als Medewerker IT Service Desk geef je ondersteuning aan gebruikers bij vragen, los je storingen op en handel je verzoeken af voor alles wat met IT te maken heeft. Je configureert werkplekapparatuur (laptops, mobiele telefoons), reikt die uit aan gebruikers en beheert ze opvolgend in het gebruik. Verder voer je beheer uit over gebruikersaccounts met bijpassende rechten en licenties. 

 

Vanuit jouw rol ben je het eerste aanspreekpunt voor de gebruikers voor alle IT-zaken. Je helpt hen zoveel mogelijk zelf met alles, maar als dat niet kan zet je de melding door naar specialisten in de 2e-lijn. Samen met jouw collega’s van de Servicedesk vorm je ‘het gezicht’ van de IT-afdeling. Je gaat daarom dienstverlenend en klantgericht te werk. Ook het administratieve deel van je werk geef je gepaste aandacht, je zorgt voor een adequate vastlegging van de afhandeling van je meldingen in TOPdesk. 

Om je een beeld te geven van de ontwikkelingen die in de komende periode bij ons spelen en waar je als ICT Werkplekbeheerder / Service Desk in je werk onder meer mee te maken krijgt:

  • Vergroten en optimaliseren van het gebruik van het Microsoft 365-platform en van Office 365 incl. Teams;
  • Breder aansluiten op en gebruik gaan maken van het Microsoft Azure-platform;
  • Transitie van applicaties naar de cloud;
  • Migreren van de mobiele telefoons naar een nieuwe beheeromgeving – van Mobile Iron naar Microsoft Endpoint Manager;
  • Op orde houden en verhogen van het niveau van informatiebeveiliging en IT-security;
  • Stroomlijnen van de werkprocessen op de Service Desk;
  • Verbeteren van de inrichting van TOPdesk.

 

Je werkt in de afdeling Informatiemanagement en Automatisering (I&A). Met I&A maken we een inspirerende ontwikkeling door. Centraal daarin staan verbetering van de dienstverlening, beter aansluiten bij de behoeften van de organisatie, professionalisering en wendbaarheid op basis van agile werken. Vanuit de afdeling vervullen we een voortrekkersrol in de digitale transformatie binnen de organisatie. Daarnaast werken we doorlopend aan het op orde brengen en houden van de basis, met focus op beveiliging en continuïteit. Kortom, een veelzijdige en dynamische werkomgeving.

De afdeling I&A groeit en ontwikkelt zich verder in 2022 binnen de teams Informatiediensten, Automatiseringsdiensten en Regie & Ondersteuning. 

  •  

Eisen die gesteld zijn:

  • Een afgeronde opleiding op minimaal op MBO-niveau 3 ICT;
  • Beschikbaar vanaf 10 oktober voor minimaal 32 uur per week;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker op een IT Service Desk in de afgelopen 5 jaar.
     

Wensen om je extra interessant te maken

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met Active Directory én TOPdesk in de afgelopen 5 jaar
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met MS Office 365 én virtuele werkplekomgevingen – bijv VDI, Citrix
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Microsoft Endpoint Manage
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de functie van medewerker op IT Service Desk bij een (lokale) overheid
  • Aantoonbaar in het bezit van certificaat ITIL Foundation – minimaal V3
     

 

Competenties

Je werkt vanuit klantbeleving. Je hebt gevoel voor de behoefte van gebruikers en speelt daar adequaat op in. In je communicatie ben je inlevend en tegelijkertijd duidelijk. Je kunt zowel goed zelfstandig werken als samenwerken met je collega's in het team van de Service Desk. Je neemt initiatief en wacht niet af. Ook in dynamische situaties bewaar je het overzicht en werk je gestructureerd de zaken af. Je bent flexibel, incidenteel werk je buiten kantoortijden. 

 

Daarnaast zijn de volgende competenties ook belangrijk:

  • Resultaatgericht
  • Actieve werkhouding, nieuwsgierig, pakt aan, can-do en hands-on mentaliteit
  • Organisatiesensitiviteit, heeft oog voor informele en formele invloeden
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: HRM medewerker, Salarisadministrateur, Overig (Administratief), Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 23 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)

Onze partners