Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Werkplekbeheerder, ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Wij zijn op zoek naar een ICT Servicedesk Specialist.
Opdrachtomschrijving
- Je vindt het leuk om ervoor te zorgen dat jouw collega’s ongestoord gebruik kunnen maken van onze ICT-systemen;
- Je wil graag ruimte om binnen de functie en het team, jouw persoonlijke toegevoegde waarde tot bloei te laten komen; eigen initiatief wordt gewaardeerd.
- Je wil werken voor een organisatie met maatschappelijke impact.
We gebruiken veel verschillende informatiesystemen, van unieke beoordeling systemen tot ‘gewone’ kantoorautomatisering. Als medewerker van de ICT servicedesk sta je klaar voor collega’s die gebruik maken van deze systemen. Op basis van je brede, praktische ICT-kennis los je hun vragen of problemen op. Dat doe je meestal zelf, met je collega’s, binnen de organisatie of daarbuiten met een leverancier. Niet op basis van ‘command en control’, maar met een persoonlijke invulling en met veel ruimte voor jouw eigen initiatief. Wij horen jouw ideeën graag! Een baan met afwisseling met zo nu en dan een flink beroep op creatieve vaardigheden. Is dat iets voor jou?
Jouw werkomgeving
We hebben miljoenen klanten die afhankelijk zijn van onze systemen en applicaties.
Vanaf 11 locaties maken we ons sterk voor de beste dienstverlening aan onze klanten. Dit doen we met zo’n 4.000 betrokken en kundige collega’s. De teams vullen elkaar aan en maken zo samen het verschil. Een baan die kansen biedt voor denkers en doeners met initiatief.Jouw werkplek is dicht bij het station en centrum. Je komt terecht in een team met veertien collega’s, waarin heel hard wordt gewerkt en ook heel veel wordt gelachen. We werken aan een gezamenlijk doel in een prettige, ongedwongen sfeer.
Zo maken wij applicaties in het hele spectrum: van een Office-formulier tot aan apps voor mobiele apparaten. En we zorgen er natuurlijk ook voor dat alles 24×7 in de lucht blijft op onze complexe infrastructuur. Samen met onze partners en met collega’s die het verschil maken. Zoals jij.
Voorlopig werken wij i.v.m. Covid-19 thuis. De organisatie volgt hierin de richtlijnen vanuit de overheid.
Eisen waaraan je moet voldoen
- een geldige VOG is nodig bij inzet, eerder starten is niet mogelijk.
- een afgeronde opleiding, minimaal op mbo4-niveau;
- een passie voor ICT en voldoende computerkennis om de meeste vragen te kunnen tackelen;
- uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden om de interne klant (of de organisatie als geheel middels diverse communicatiekanalen) op de hoogte te brengen van de actuele stand van zaken bij incidenten;
- de bereidheid om in een wisselend rooster te werken.