ICT Servicedesk medewerker (tijdelijk) #KRTZ3495076

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 26 september 2022
Reageren tot 28 september 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Leeuwarden
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 januari 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

ICT Servicedesk Medewerker
36 uur per week
Z.s.m. met kans op verlenging. 

De afdeling ICT van het Shared Service Centrum is op zoek naar een ICT Servicedesk Medewerker.

Wat ga je doen
De Servicedesk van de afdeling ICT fungeert als centrale vraagbaak voor het hele Shared Service Centrum waarbij onderscheid kan worden gemaakt tussen de in ICT gespecialiseerde medewerkers en de medewerkers die ondersteuning voor de overige disciplines bieden. De ondersteuning is gebaseerd op het click-call-face principe. Als Servicedesk Medewerker ICT ben je eerste aanspreekpunt voor vragen en meldingen van de medewerkers en de externe organisaties waar ICT diensten aan worden verleend. Je ondersteunt niet alleen op het gebied van technisch ICT beheer, maar verwerkt ook meldingen op het gebied van functioneel applicatiebeheer, zowel binnen als buiten de organisatie. We werken met producten als Topdesk, Centric applicaties, Citrix Xenapp, VMware ESX, Microsoft App-V, Ivanti Workspace Control en Exchange.

Je takenpakket bestaat uit:
•    Het ondersteunen van gebruikers van ICT-faciliteiten en het verhelpen van problemen op het gebied van hard- en software;
•    Het registreren en bewaken van meldingen, wijzigingen en serviceverzoeken;
•    Het bieden van 1e en 2e lijn ondersteuning bij het beheer van decentrale ICT-voorzieningen.

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

Wie ben je
Snel kunnen schakelen tussen verschillende klanten, een probleemoplossend vermogen, de kunst van het doorvragen en een goed ontwikkeld inlevingsvermogen zijn een vereiste. Gevoel voor dienstverlening en klantgerichtheid zit in je DNA. Je bent stressbestendig en een waardevolle collega, doordat je zelfstandig aan het werk bent en durft te sparren met je (directe) collega’s wanneer dit nodig is. 

Daarnaast vragen we het volgende aan je:
•    HBO werk en denkniveau verkregen door opleiding of ervaring;
•    Een paar jaar relevante werkervaring binnen (grotere) ICT omgeving(en) als Servicedesk Medewerker;
•    Je hebt aantoonbare ervaring met de volgende producten: Microsoft Windows, Microsoft Office 2010, 2016, 365;
•    Je bent communicatief vaardig;
•    Je bent bekend met de ITIL principes.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners