HRM Medewerker (tijdelijk) – regio Breda #KRTZ7673468

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 18 april 2024
Reageren tot 25 april 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Breda
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 20 november 2024
Aantal uur 32 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: HRM Medewerker (32 uur) 

Locatie: omgeving Breda
Startdatum: 21 mei 2024
Einddatum: 20 november 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Nee, alleen payroll basis, neem contact op om de contractmogelijkheden te bespreken
Projectdetachering: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 26 april 2024 om 16:00 uur

Ben jij een gedreven en ervaren administratieve duizendpoot, financieel goed onderlegd en houd jij van afwisseling in je werk? Word jij enthousiast van het verder professionaliseren en inrichten van HRM samen met jouw collega’s? Dan is deze uitdagende administratieve HRM-functie echt iets voor jou! We zijn voor zes maanden op zoek naar tijdelijke ondersteuning voor een

Medewerker HRM

32 – 36 uur per week

Waar ben je als medewerker HRM dan zoal mee bezig?

  • het verwerken van gegevens in verschillende systemen, zoals bijvoorbeeld het personeelsinformatie- en salarissysteem ADP en UWV portaal;
  • het maken van diverse rapportages en berekeningen;
  • het beantwoorden van vragen over de salarisbetaling, arbeidsvoorwaardelijke en andere HRM-zaken;
  • het begeleiden van sollicitatieprocedures, inplannen van sollicitatiegesprekken en afhandelen van sollicitatieprocedures.

Samen met je drie collega’s van de HRM administratie en onze ondersteuner stem je dit nauwkeurig af. Daarnaast maken we graag gebruik van jouw inzet bij HRM-onderwerpen die projectmatig worden aangepakt. Bij het uitvoeren van jouw werkzaamheden ben je steeds in interactie met je collega’s zodat je van elkaar weet wat er speelt en, wanneer nodig, elkaar kunt vervangen.

 

FUNCTIE EISEN-/ WENSEN:

Wie ben jij?

We zoeken iemand die goed kan samenwerken en klantgericht is. We vinden het belangrijk dat je initiatief neemt en nauwkeurig en gestructureerd werkt. Je vindt kwaliteit belangrijk en kunt goed organiseren en prioriteiten stellen. Je hebt inzicht in HRM-systemen en -processen en vindt het leuk om hier verder in te duiken.

Verder heb je:

  • MBO+ werk -en denkniveau (richting (salaris)administratie en/of HRM);
  • Kennis van en ervaring met het werken met een personeelsinformatie -en salarissysteem, en als dat ADP is, is dat mooi meegenomen.
  • Ervaring binnen de overheid

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 36 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amersfoort    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Data analist, Business analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 6 mei 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners