Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Human resource management > HRM medewerker, Human resource management > Overig (HRM)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht: HR Medewerker (28 uur)Â
Locatie: omgeving Den-Bosch
Startdatum: 1 juli 2023
Einddatum: 31 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 28 uur
ZZP mogelijk: Ja
Sluitingsdatum: 15 juni 2023 om 16:00 uur
Wat ga je doen?
- Uitvoeren van de personeelsadministratie en overig HRM beheer. Verzamelen van gegevens en deze toevoegen aan personeelsdossiers. Doorvoeren van mutaties.
- Fungeren als front office P&O, uitzoeken en beantwoorden van (minder complexe) vragen van medewerkers (o.a. IKB, Personeelshandboek) en waar nodig doorgeleiden van complexere vragen naar collega's.
- Vakinhoudelijk en administratief ondersteunen van HRM collega's.
Â
FUCNTIE EISEN – EN WENSEN:
- Tarief is maximaal €45,- all-in (alles inclusief reiskosten – woon-werkverkeer, werk-werkverkeer, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
- Je beschikt over een afgeronde Mbo-opleiding;
- Daarnaast heb je ruime ervaring, in het frontoffice werk; werkervaring als HR Medewerker
- Werkervaring binnen gemeenten
- Administratieve werkervaring
- Je bent een kei in multitasking, organiseren en het snel eigen maken van geautomatiseerde systemen.
Interviewplanning
De gesprekken vinden plaats op donderdag 22 mei a.s. (middag). Het zou fijn zijn als je hier rekening mee wil houden.Â
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.