Helpdesk medewerker | tijdelijke inzet #KRTZ3280935

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 27 oktober 2020
Reageren tot 31 oktober 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.000 - 2.500 per maand
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor een zo goed mogelijke ondersteuning van de eindgebruikers op verschillende locaties. Daarbij gaat het om werkplekbeheer waaronder ook de ondersteuning op mobiele apparaten valt. Afhankelijk van je opdracht verwerk je meldingen die in TOPdesk worden geregistreerd. Het kan voorkomen dat een dag bestaat uit het oplossen van dringende incidenten (LAN/WAN), het werken als ICT servicebalie medewerker en het op de hoogte houden van de eindgebruiker. Daarnaast hou je je bezig met onder andere het verhuizen van werkplekken, het beantwoorden van gebruikersvragen of het geven van instructies aan eindgebruikers. Ook voer je diverse projectwerkzaamheden uit. Incidenteel wordt gevraagd over te werken. Kortom, de ambulante on-site support medewerker is een veelzijdige en flexibele werknemer die meerdere taken voor zijn rekening neemt.

Binnen deze opdracht lever je ondersteuning voor ICT en digitale diensten binnen diverse ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatiedoelen van haar opdrachtgevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart. 
 

Opleiding, Certificaten, Kennisniveau

  • ITIL Foundation/ITIL Foundation 
  • Minimaal MBO ICT niveau 3 of vergelijkbaar 
  • Rijbewijs B

Kennisgebieden

  • Servicemanagement

Kwaliteitenprofielen

  • 1E Lijns Gebruikersondersteuning 

Werk- en denkniveau

  • On Site Support ervaring (relevant én recent) in grote, complexe beheer-/klantomgeving / 2 jaar ervaring 
  • Ervaring met het zelfstandig draaien van ICT balie op klantvestigingen / 2 jaar ervaring 
  • Kennis en ervaring met Windows 10, Office 365, Citrix XenDesktop en TOPdesk / 2 jaar ervaring

 

Hoofdstandplaats is Den Haag. werkgebied is Nederland.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners