Gastheer/gastvrouw (tijdelijk) – regio Rotterdam #KRTZ5978255

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 19 april 2024
Reageren tot 23 april 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 september 2024
Aantal uur 12 uur, 32 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.000 - 2.500 Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Gastheer/gastvrouw (15 – 30 uur) 

Locatie: omgeving Rotterdam
Startdatum: zsm
Duur: 1 september 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 15 – 30 uur
ZZP mogelijk: Nee, payroll
Projectdetachering mogelijk: Ja, (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 24 april 2024 om 16:00 uur

Beheer van ontmoetingscentrum voor o.a. het openen en sluiten, registratie, informatievoorziening, serviceverlening, zalen ombouwen en gereed maken voor de volgende gasten/organisaties. Aan het einde van een dienst vindt er een overdracht plaats aan je collega’s met de bijzonderheden van tijdens je dienst. Achter de balie ben jij het aanspreekpunt en zul je je o.a. bezighouden met het opnemen van de telefoon, het verwelkomen van gasten en overige receptie werkzaamheden. Het is daarom belangrijk dat je met de programma’s binnen MS Office overweg kunt en het programma Topdesk. Het gebouw is 7 dagen per week geopend, van ’s ochtends tot ’s avonds. Je hebt daarom ook wisselende diensten die in overleg worden afgesproken 

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in een dienstverlenende sector als gastheer/gastvrouw
  • Aantoonbare kennis van én werkervaring met MS Office (benoem dit duidelijk in het cv);
  • In staat om fysiek zware (lichamelijke) werkzaamheden uit te voeren;
  • Je bent flexibel beschikbaar en beschikbaar om in overleg ingeroosterd te worden op de volgende momenten: overdag, avonden en weekenden. (ma-vr 07:30 uur – 00:00 uur, zaterdag 8:30 uur – sluiting (kan na middernacht zijn) en zondag 8:00 uur – 14:00 uur);
  • Aantoonbare EHBO of BHV certificaat, of bereid binnen afzienbare tijd te behalen (kosten voor eugen rekening);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbaar in de afgelopen 5 jaar als gastvrouw/gastheer binnen de overheid/gemeente;
  • Aantoonbare kennis en/of werkervaring met Topdesk (benoem dit duidelijk in het cv) is een pré;
  • Aantoonbare werkervaring met het online vergaderen via Teams.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 7 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Business analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Amersfoort    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Data analist, Business analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 6 mei 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Managementassistent

Onze partners