Gastheer/Gastvrouw ontmoetingscentrum (tijdelijk) #KRTZ3392162

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 26 april 2023
Reageren tot 1 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Capelle aan den IJssel
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 juni 2023
Aantal uur 8 uur, 16 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.000 - 2.500 Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Gastheer/Gastvrouw ontmoetingscentrum (8 – 14 uur) 

Locatie: omgeving Capelle aan den IJssel
Startdatum: zsm
Einddatum: 30 juni 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 8 – 14 uur
ZZP mogelijk: Nee (payroll, CAO)

Sluitingsdatum: 2 mei 2023 om 08:00 uur

Beheer van ontmoetingscentrum voor o.a. het openen en sluiten, registratie, informatievoorziening, serviceverlening, zalen ombouwen en gereed maken voor de volgende gasten/organisaties. Aan het einde van een dienst vindt er een overdracht plaats aan je collega’s met de bijzonderheden van tijdens je dienst. Achter de balie ben jij het aanspreekpunt en zul je je o.a. bezighouden met het opnemen van de telefoon, het verwelkomen van gasten en overige receptie werkzaamheden. Het is daarom belangrijk dat je met de programma’s binnen MS Office overweg kunt en het programma Topdesk. Het gebouw is 7 dagen per week geopend, van ’s ochtends tot ’s avonds. Je hebt daarom ook wisselende diensten die in overleg worden afgesproken wisselende diensten , het gebouw is 7 dagen per week geopend

     

      FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

      • Aantoonbare werkervaring in een dienstverlenende sector;
      • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
      • Aantoonbare kennis van én werkervaring met MS Office (benoem dit duidelijk in het cv.);
      • In staat om fysiek zware (lichamelijke) werkzaamheden uit te voeren;
      • Je beschikt over een geldig EHBO of BHV certificaat of bereidt dit op eigen kosten te behalen;
      • Je bent flexibel inzetbaar, ook in de avonden of weekenden kunnen wij een beroep op jou doen (benoem duidelijk in het cv je beschikbaarheid in deze periode);
      • Aantoonbare kennis van én werkervaring met Topdesk (benoem dit duidelijk in het cv.);
      • Aantoonbare werkervaring met het online vergaderen via Teams.

      Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

      Geef ook in je CV het volgende aan:

      Datum beschikbaarheid;
      Hoeveel uur per week;
      Vakanties of belemmeringen;
      (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
      Vakantie;
      Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

      Mail deze opdracht:
      Deel deze opdracht:

      Voor jou geselecteerde opdrachten

      Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 12 aug 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)
      Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 30 jul 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
      Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 jul 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
      Locatie: Oosterhout    Uiterste reactiedatum: 4 aug 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)

      Onze partners