Freelance Exchange Beheerder #KRTZ148794

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 28 april 2021
Reageren tot 29 mei 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract
Opleidingsniveau HBO
Ervaringsniveau Medior
Branche ICT
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zoeken een Freelance Exchange Beheerder voor 36 uur per week in de omgeving van Noord-Holland.

Ben jij de Exchange beheerder die wij zoeken voor onze opdrachtgever?

Werkzaamheden:

  • Verrichten beheer- en onderhoudsactiviteiten en indien nodig ondersteuning op de Active Directory omgeving.
  • Bewaken, analyseren en maatregelen nemen met betrekking tot prestatie problemen.
  • Aanspreekpunt voor software ontwikkelaars en applicaties beheerders.
  • Identificeren, analyseren en oplossen van gemelde incidenten en problemen (2e lijn).
  • Opstellen van wijzigingsvoorstellen ter verbetering van de dienstverlening naar klanten en -het (in teamverband) uitvoeren van deze wijzigingen.
  • Onderhouden van documentatie.

Reden van de aanvraag is dat er iemand uit het team is weggegaan. Daarnaast hebben ze exchange kennis nodig want die ontbreekt nu. Inwerken zal op locatie gebeuren en dan daarna 50/50 thuis en op locatie.

Wij zoeken iemand met (in volgorde van prioriteit):

  • Ervaring en kennis MS Exchange Beheer
  • Ervaring en kennis Windows Serverbeheer (2016) (server kunnen bouwen)
  • ADFS beheer
  • Citrix kennis globaal
  • Netwerk kennis globaal
  • VPN kennis globaal
  • Firewall kennis globaal
  • Ervaring met werken in ICT Enterprise omgevingen
  • Ervaring in het schrijven van ICT T.O’s
  • Conceptueel kennis hebben van ICT architectuur in een Enterprise omgeving

Wat zoekt onze klant in een Freelance Exchange Beheerder

We vinden het belangrijk dat je enthousiast, flexibel en verantwoordelijk bent. Kom je tijdens je werkzaamheden bottlenecks tegen? Jij analyseert ze, lost ze op en brengt dan de nodige verbeteringen aan.

De duur van de opdracht

In eerste instantie voor drie maanden. De verwachting is langer, maar geen garantie voor langer.

 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners