Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Financieel > Financieel medewerker, Sociaal Domein > Overig (Sociaal Domein)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
De afdeling Inkomen en zekerheid van het sociaal domein is op zoek naar administratie financieel medewerker uitkeringsadministratie die flexibel ingezet kan worden op de volgende taken:
- Het inbrengen van vaste lasten in het uitkeringssysteem suite;
- Allerhande uitkeringsmutaties verwerken , denk aan inkomsten verrekeningen, opboeken debiteuren, verhuizingen, beëindigingen, toekennen van uitkeringsaanvragen in het uitkeringssysteem suite in het kader van de participatiewet;
- Afhandelen lijstwerk;
- Verwerken van inkomsten verklaringen;
- Allerhande voorkomende financieel administratieve werkzaamheden bij een uitkeringsadministratie .
Algemeen voor de opdracht geldt:
- Het behalen van beoogde resultaten;
- Behandeling van complexe(re), niet standaard, klantsituaties;
- Tijdig, binnen de afhandelingstermijnen de mutaties verwerken.
Eisen:
1. Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Financieel Medewerker Uitkeringsadministratie in de afgelopen 5 jaar;
3. Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van aanvragen levensonderhoud Participatiewet;
4. Aantoonbare werkervaring met het invoeren van vaste lasten en doorbetalingen (duidelijk weergegeven in het cv).
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.