Financieel adviseur #KRTZ255738 | KROOTZ Interim & ZZP

Financieel adviseur #KRTZ255738

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 18 mei 2021
Reageren tot 30 mei 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Bosch
Start datum 1 juli 2021
Eind datum 31 december 2021
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract, Detacheringscontract
Opleidingsniveau HBO
Ervaringsniveau Medior, Senior
ZZP tarief € 70 - € 85 per uur
Salaris 6500 per maand
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wat ga je bij ons doen?

In de rol van Financieel Adviseur adviseer en ondersteun je het lijnmanagement bij de uitvoering en implementatie van P&C instrumenten, financiële vraagstukken en processen. Je bewaakt en bevordert dan ook de samenhang met betrekking tot de toepassing van instrumenten op meerdere financiële gebieden. Je ontwikkelt daarnaast beleid en beheersinstrumenten. Tot slot toets je voorstellen op rechtmatigheid en doelmatigheid en verstrek je hierover financiële informatie. Je hebt ervaring met gemeentelijke en provinciale opdrachtverstrekking en verantwoording op het gebied van VTH-taken. Aan de directeur Bedrijfsvoering wordt hiërarchisch verantwoording afgelegd.

Kandidaatomschrijving

Je beschikt over minimaal HBO in de richting SPD of Finance & Control. Je hebt ervaring in een soortgelijke functie binnen lokale overheden. Je gebruikt je overtuigingskracht om voor deze plannen en ideeën draagvlak te creëren. Daarnaast beschik je over analytisch vermogen en neem je het initiatief wanneer je kansen ziet tot verbetering of vernieuwing. Dit alles met een sterk ontwikkelde bestuurlijke sensitiviteit.

Wij zoeken een kandidaat met een hands-on mentaliteit, die affiniteit heeft met IT en te omschrijven valt als stressbestendig en resultaatgericht.

Eisen

  • minimaal 5 jaar ervaring met het werken als Financieel Adviseur binnen de overheid.
  • minimaal een relevante afgeronde HBO-diploma
  • aantoonbaar expert op het gebied van Besluit Begroting en Verantwoording. Dit blijkt uit het CV.
  • minimaal vijf jaar relevante werkervaring in de P&C cyclus opgedaan in de afgelopen 5 jaar. Dit blijkt uit het CV.
  • aantoonbaar werkervaring opgedaan met Administratieve Organisatie en Interne Controle (AO/IC) in de afgelopen 5 jaar.
  • beschikbaar per juni 2021 beschikbaar i.v.m. een goede overdracht. Dit mag voor de maand juni ook minder uren zijn dan de gevraagde 36 uur.
  • recente ervaring in het begeleiden van de jaarrekeningcontrole/interim controle en het daaropvolgende bestuurlijke traject.
  • kennis van Key2Financien.

Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats via Teams en worden in overleg ingepland.
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Alkmaar    Uiterste reactiedatum: 26 jul 2021    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 14 jun 2021    Expertise: MarCom adviseur, Overig (Communicatie), Overig (Marketing)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 18 jun 2021    Expertise: Medewerker Marketing & Communicatie, Overig (Communicatie)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 15 jun 2021    Expertise: Administratief medewerker, Financieel medewerker, Overig (Sociaal Domein), Overig (Administratief)

Onze partners