Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Financieel > Financieel medewerker, Financieel > Overig (Financieel)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Als financieel administratief medewerker houd je de administratie bij, controleer je gegevens op juistheid en volledigheid en verstrek je informatie, gegevens en overzichten.
Taken bestaan uit:
– Afhandelen/coderen van facturen van verschillende afdelingen.
– Aanmaken verplichtingen.
– Boeken debiteuren en nota's (maken, dagboekmuteren en verzenden).
– Roostertaken binnen de financiële administratie waaronder registratie van facturen, postvak in financiële administratie, retour facturen, aanmaningen.
– Er wordt gewerkt met het financiële systeem key2financiën van Centric.
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
- Aantoonbare werkervaring met de applicatie Key2financiën van Centric;
- Minimaal 3 maanden aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar op een financiële administratie bij een gemeentelijke instelling;
- Minimaal een afgeronde mbo niveau 4 opleiding;
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als financieel administratief medewerker binnen een gemeente;
- Aantoonbare werkervaring met Kofax of OCR;
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met e-facturatie;
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met ICT, digitalisering en automatisering.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.