Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Financieel > Financieel medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
De afdeling is verantwoordelijk voor het voeren van grootboekadministratie inclusief de bijbehorende subadministratie Debiteuren, Crediteuren en Materiële Vaste Activa. Het team Accounts Payable NL verzorgt de complexe administratieve werkzaamheden ten behoeve van de organisatie zoals;
• Het beoordelen en inzetten van inkomende leveranciersfacturen in IFS
• Het coderen en afhandelen van inkoopfacturen in IFS
• Het beantwoorden van interne en externe vragen via mailbox en telefoon
• Het aanmaken van crediteuren in IFS
• Het verwerken en najagen van ontvangsten in het ERP-systeem
• Deelnemen in projecten die bijdragen aan de ontwikkeling en invoering van een efficiënte werksystematiek ten behoeve van tijdige, goede, volledige verwerking van gegevens.
Vereisten
• Je hebt minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding in een bedrijfs-administratieve richting. MBA.
• Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een corporate financiële omgeving
• Je beschikt over uitgebreide BTW kennis vanuit een corporate achtergrond
• Je beschikt over een goede kennis van WKA (Wet Keten Aansprakelijkheid)
• Je hebt volop ervaring met geautomatiseerde systemen (ERP-systemen zoals SAP/IFS, MS Office m.n. Excel).
Welke competenties breng je mee?
• Zelfstandigheid en daadkracht zijn onontbeerlijk en tegelijkertijd ben je een echte teamspeler
• Je hebt een goed gevoel voor verbetermogelijkheden en bent hier pro-actief aan zet
• Je bent in staat vroegtijdig signaleringen te doen en beschikt over een goed inzichtelijk vermogen om verbanden te leggen
• Je hebt senioriteit en pakt een voortrekkersrol samen met andere senior collega's binnen het team
• Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift, beheersing van de Engelse en Duitse taal is gewenst
• Je bent flexibel, professioneel, accuraat, stressbestendig en servicegericht.