Facilitair medewerker / Officemanager (tijdelijk) #KRTZ5520137

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 15 mei 2023
Reageren tot 16 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 25 april 2024
Aantal uur 8 uur, 24 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.500 - 3.000 €2.000 - 2.500 Marktconform per maand
Branche Bank- | verzekeringswezen

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Facilitair medewerker / Officemanager (20 – 32 uur) 

Locatie: Utrecht
Startdatum: zsm
Einddatum: 9 juli 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 20 – 32 uur
ZZP mogelijk: Nee (detachering, payroll)

Sluitingsdatum: 16 mei 2023 om 16:00 uur

Wat ga je doen?

Je bent het gezicht van het hoofdkantoor in Utrecht. Een rol waarbij je continu bezig bent en waarbij iedere dag anders is.

Jouw verantwoordelijkheden zijn:

  • Ontvangen van bestellingen en bezoekers
  • Voorraadbeheer van het kantoor
  • Parkeerbeheer en verzorging van de poolauto's.
  • Post verzorgen
  • Klaarzetten vergaderzalen en/of lunches
  • Controleren van alle facilitaire diensten, door o.a. schoonmaakrondes te lopen
  • Bijhouden pantry en koffiemachines 

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Indicatie salaris is maximaal €2900,- bruto obv 40 uur.
  • Je beschikt over een MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt relevante werkervaring in een soortgelijke rol
  • Je hebt een proactieve werkhouding en bent een zelfstarter;
  • Je beschikt over goede sociale vaardigheden, je hebt een gastvrije instelling en beschikt over goede communicatieve vaardigheden
  • Je beschikt over een goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal;
  • Het is een grote pre als je beschikt over een BHV certificaat
  • Je beschikt over een rijbewijs i.v.m. het ophalen van materialen etc. Er is auto aanwezig waar je gebruik van kan maken.

Extra info: De functie is voor 20 tot 32 uur per week. Het is belangrijk dat je minimaal 4 dagen aanwezig is. In ieder geval de ochtenden. 5 dagen aanwezigheid heeft de voorkeur.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners