Facilitair medewerker/ Bode (tijdelijk) – regio Eindhoven #KRTZ5009886

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 15 juni 2024
Reageren tot 23 juni 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 januari 2025
Aantal uur 16 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Facilitair medewerker/ Bode (16 uur) 

Locatie: omgeving Eindhoven
Startdatum: 8 juli 2024
Einddatum: 31 januari 2025
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 16 uur
ZZP mogelijk: Nee, maar neem gerust contact op om de contractmogelijkheden te bespreken
Projectdetachering: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 21 juni 2024 om 16:00 uur

Ben jij servicegericht, proactief en flexibel? Wil je een afwisselende rol spelen in ons gemeentehuis? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als bode ben je de huismeester in ons gemeentehuis. Naast de algemene bodediensten draag je bij aan de bewaking en beveiliging van onze locatie. Je hebt een representatieve rol bij huwelijken, ontvangsten, recepties en avondvergaderingen. Daarnaast ben je beschikbaar voor allerlei hand- en spandiensten, het plannen van bijeenkomsten en vergaderingen, en de technische ondersteuning van audiovisuele middelen. Ook kleine onderhoudsklussen en interne verhuizingen behoren tot je takenpakket.

    Waarom bij ons werken?

    Wij bieden een veelzijdige functie in een dynamische omgeving waarin geen dag hetzelfde is. Je krijgt de kans om een belangrijke rol te spelen in ons kantoor en bij te dragen aan een goede service en klantbeleving.

    Interesse?

    Ben jij de bode die wij zoeken? Solliciteer nu en voeg je motivatiebrief en CV toe aan je sollicitatie

     

    FUNCTIE EISEN-/ WENSEN:

    Wat vragen wij van jou?
    Je hebt een positieve instelling, je denkt in mogelijkheden en toont initiatief. Je kunt goed zelfstandig werken. Je bent een representatief persoon die op een plezierige, geduldige en attente, manier contacten kan leggen en/of onderhouden met gebruikers en bezoekers.

    Verder heb je:

    • Afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau;
    • 1 jaar of meer als beheerder van een accommodatie (complex).

    Interviewplanning

    Interviews vinden plaats eind juni. Houd hier rekening mee!

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of eventuele belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Salarisindicatie obv 36 u p/w.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 12 aug 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)
    Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 30 jul 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
    Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 jul 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Oosterhout    Uiterste reactiedatum: 4 aug 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)

    Onze partners