Ervaren Servicedesk medewerker #KRTZ5043372

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 7 juni 2021
Reageren tot 15 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Apeldoorn, Op afstand (remote)
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO-4, HBO
Verlenging Interim opdracht

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De Servicedesk streeft naar een hoog oplossend vermogen waardoor de verstoringen en incidenten in de ICT-dienstverlening al na één contact met de Servicedesk opgelost worden.
Het streven is om de eerste lijn kwalitatief hoogwaardig op te leiden zodat de meeste tickets al na één contact wordt opgelost. 

De Servicedesk is voor de eindgebruikers een Single Point Of Communication bij: 

  • verstoringen of vragen op het gebied van ICT
  • klachten en/of complimenten
  • servicerequests zoals bijv. aanvragen van producten uit de Producten- en Diensten Catalogus. 

Eisen waaraan je moet voldoen

 

  • ITIL Foundation (dient binnen 3 maanden te worden behaald)
  • Minimaal 0,5 jaar aantoonbaar ervaring op een 1e lijns servicedesk
  • Minimaal MBO-4 diploma op het gebied van ICT
  • Goede kennis van Windows 7, 8 en 10 systemen (1 jaar)

 

  • Alleen Nederlandstalige CV’s aanbieden en kandidaten moeten native Nederlands kunnen spreken. 
  • Voor deze opdracht mogen wij geen ZZP’ers aanbieden. ZZP'ers kunnen wel reageren als ze een tarief in salaris willen ontvangen.

 

Deze ervaringen zijn pré

  • Kennis van IBM Notes
  • Kennis van telefonie, zowel vast, mobiel als VoIP
  • Kennis van servicedeskbeheertool van ICD
  • Kennis van Linux
  • Kennis van Microsoft Office (2013)
  • ITIL Foundation certificaat
  • HBO werk- en denkniveau of diploma bij voorkeur op het gebied van ICT

 

Heb je deze competenties?

  • Stressbestendig
  • Analytisch
  • Een teamspeler met goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden
  • Goed in staat zijn kennis over te dragen aan interne eindgebruikers
  • Zelfstandigheid; kunnen werken met voldoende inzicht om raakvlakken met de omgeving (zoals klant, collega’s, 3e lijnsoplosgroepen) te onderkennen en daarmee rekening te houden.

Reageer snel. We hebben dit soort Servicedesk opdrachten op alle niveaus doorlopend.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Change manager, Consultant, Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Implementatiemanager, Overig (ICT - Projectmanagement), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Zaandam    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Servicedesk medewerker
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Webredacteur, Overig (Webredactie)

Onze partners