Ervaren Secretaresse (bestuursniveau) met financiele ervaring #KRTZ293288

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 juni 2022
Reageren tot 15 juni 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zeist
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 september 2022
Aantal uur 24 uur, 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Ervaringsniveau Senior, Medior
Branche Financiële dienstverlening
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Het bestuurssecretariaat is verantwoordelijk voor de ondersteuning van de bestuurlijke gremia van de coöperatie. Dit zijn onder andere de ledenraad en het coöperatiebestuur. Zij zijn samen het hoogste bestuurlijke orgaan en vertegenwoordigen diverse organisaties en geluiden uit de sector zorg en welzijn. Het secretariaat verbindt de ervaringen en inzichten van medewerkers en bestuurders uit de sector met de ledenorganisaties.

Er wordt gewerkt met een team van ongeveer 20 medewerkers in een informele sfeer. We werken met 4 teams:

  • een IT-team;
  • een businessteam dat zich focust op het thema financieel fit;
  • een businessteam dat zicht focust op de thema’s mentaal en fysiek fit;
  • het Bestuurssecretariaat, waar deze functie onder valt.

Jouw functie
Je wordt de steun en toeverlaat van het team. Als Secretaresse ben jij betrokken bij en de zorg voor een gestroomlijnd verloop van allerhande administratieve, operationele, IT en logistieke processen die ook gelieerd zijn aan het lidmaatschap van verschillende bestuurlijke gremia, zoals de ledenraad en het coöperatiebestuur.

Daarnaast organiseer je complexe afspraken, bijeenkomsten en vergaderingen voor het managementteam.  Uiteraard ben je zeer bedreven in het werken met Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook). Je hebt een belangrijke rol in de ondersteuning van de werkzaamheden die door het gehele team worden uitgevoerd.

Verder herken jij je in het volgende profiel:

  • Je hebt een HBO denkniveau;
  • Beheersing van de Nederlandse taal, in zowel woord en schrift;
  • Plannen en organiseren is jouw tweede natuur;
  • Je bent bekent met ‘agile’ werken, kennis hiervan is een pré;
  • Je beweegt je gemakkelijk in verschillende (bestuurlijke) gremia;
  • Je werkt accuraat en hebt een pro-actieve houding;
  • Je bent sterk in het managen van projecten (bij bijvoorbeeld een audit of bij het opzetten van ingewikkelde (kennis) sessies);
  • Je hebt ruime kennis op het gebied van financiën, budget coördinatie en kwartaal -en jaarplanningen maken;
  • Je bent bekend met gecompliceerd agendabeheer en het werken met veel verschillende systemen;
  • Je kunt onder enige tijdsdruk functioneren;
  • Kennis van de financiële markt is een pré;
  • Je bent minimaal 24 uur beschikbaar, bij voorkeur op maandag, dinsdag en vrijdag, en liever nog verspreid over 4 dagen
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Tilburg    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Agile coach, Scrum master ICT

Onze partners