Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > DIV medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Opdracht
– verwerken en verzenden uitgaande post;
– controle dagdozen, ivm toepassen vervanging vanaf 1-1-2021 en met terugwerkende kracht;
– verwerken inkomende post inclusief e-mails.
FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:
De kandidaat die wij zoeken heeft:
1. Payroll opdracht ivm wet DBA;
2. Minimaal 1 jaar ervaring met het registreren van zaken in een zaaksysteem;
3. Minimaal een half jaar ervaring met het registreren van zaken in zaaksysteem.nl ;
4. Minimaal 1 jaar werkervaring bij een gemeente;
5. Afgeronde opleiding op het gebied van (digitaal) informatiebeheer, zoals SOD 1 of gelijksoortig.Â
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.