DIV medewerker (tijdelijk) #KRTZ2170550

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 januari 2023
Reageren tot 15 januari 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 juli 2023
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 30 per uur
Salaris €2.000 - 2.500 Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: DIV Medewerker (32 – 36 uur)

Locatie: Utrecht
Startdatum: z.s.m.
Einddatum: 31 jul 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: Maandag 16 januari 2023 om 10:00 uur

Voor ons Bedrijfsbureau zijn wij op zoek naar een enthousiaste, proactieve collega met daadkracht voor het cluster Documentaire informatievoorziening (DIV).

Wat ga je doen?

Als medewerker Records management ondersteun je de Adviseur Records management en de afdelingen. Je maakt zaken aan in ons zaaksysteem zodat deze klaar zijn voor behandeling door de adviseurs. Je houdt de in- en uitgaande documentstromen bij en registreert e-mails en brieven in het documentmanagementsysteem. Je verwerkt zorgvuldig informatie in het locatiedossier zodat iedereen over de juiste gegevens beschikt. Je voert diverse archieftaken uit, zoals vernietiging van archieven. Tevens signaleer je afwijkingen aan het Hoofd Bedrijfsbureau en/of Adviseur records management. Je bent deskundig in je vak en volgt dan ook de ontwikkelingen in jouw vakgebied. Zo waak je ervoor dat onze informatiestroom aansluit bij de behoefte van de organisatie en efficiënt wordt ingericht.

 

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

  • Tarief is maximaal €30,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Medewerker DIV.
  • Minimaal 5 jaar werkervaring met administratieve werkzaamheden, blijkend uit het cv;
  • Kennis van zaaksystemen;
  • Minimaal een afgeronde opleiding op MBO-niveau;
  • Beschikbaar voor 32 – 36 uur per week

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners