Digital Content Creator #KRTZ2514645

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 april 2022
Reageren tot 4 april 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Bosch
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 september 2022
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuuropdracht – SPOED:

 

Opdracht: Digital Content Specialist

Locatie: regio Den Bosch

Startdatum:  z.s.m.

Duur: 1 september 22

Optie op verlenging: ja

Uren per week: 36 uur

ZZP mogelijk: ja

 

Tarief: max. €78,- per uur

 

Reageren voor 04 april, 18.00u.

 

Taken en verantwoordelijkheden 

 

Ben jij onze Conversational Designer?

De basis van het conversational platform staat én is succesvol! Het afgelopen jaar hebben we hard gewerkt om deze basis neer te zetten. Maar we willen natuurlijk meer! Onze ambitie is om van het conversational kanaal één van de grootste servicekanalen van onze merken te maken. Daarom checken we elke dag de cijfers. Hoe blij zijn onze klanten, waar gaan hun vragen over. Wat moeten we toevoegen, aanpassen, slimmer maken? Zo bouwen we elke dag verder. Zo gaan we de voicebot meer uitbreiden en zullen klantcontacten straks direct uitkomen waar we de klant het beste kunnen helpen. Dat noemen we conversational routing. Om hier te komen hebben we jou nodig!

 

Een greep uit jouw werkzaamheden

Je ziet niet alleen kansen als Conversational Designer, je verzilvert ze ook. Want jij bent sterk in data, NLU en conversational design. Jouw hart gaat sneller kloppen van klantdata uitspitten op zoek naar verbeterparels, technische slimmigheden die je met low code/no code kunt programmeren en het bouwen van natuurlijke flows. Een paar dingen die jij gaat doen:

 

1. CONVERSATION DESIGN

Je bent goed in het ontwerpen van dialogen en het bouwen van flows. Wij doen dat in het platform Cognigy. Bij het maken van de dialogen overleg je met verschillende stakeholders. Je wil namelijk wél dat het klopt wat er staat. Je checkt of de bestaande flows nog lekker lopen en je voorkomt altijd dat een klant in een loop terechtkomt. Je gebruikt ook hier je kennis van no code/low code programmeren. We bieden meer dan alleen antwoord op vragen. Klanten kunnen hun termijnbedrag aanpassen met de chat- en voicebot en er staat meer geautomatiseerde self service op de rol. Transactionele usecases noemen we die: je e-mailadres aanpassen en op een andere datum betalen, om er alvast 2 te noemen. Jij zorgt dat die flows er komen, dat de dialogen lekker lopen, dat het technisch werkt met de koppelingen van de systemen en dat de tekst conversational, volgens de persona en brand voice én foutloos is.

 

2. NLU

Je bent een AI-trainer en zorgt ervoor dat de herkenning goed is zodat de klant het juiste antwoord krijgt. Aan de hand van de data bouw je aan de NLU (Natural Language Understanding). Je scherpt aan, allemaal op basis van de klantdata. Hiervoor maak je gebruik van je kennis van no code/ low code programmeren. Je test en releast gestructureerd en als er een issue of verstoring is, neem je een coördinerende rol in het aansturen van het oplossen ervan.

 

3. Data

Je duikt dagelijks in de zee van conversational data en omdat je gestructureerd werkt hebt al gauw in de gaten waar de kansen zitten. Patronen, issues, verbetermogelijkheden en gaten, je ziet en herkent ze gelijk. Je knoopt de data uit de bots zelf, de klanttevredenheidscores (NPS), de herkenning en het antwoord op de vraag of de klant écht geholpen is, allemaal aan elkaar. Je komt daarna met concrete voorstellen om de bots nóg beter aan te laten sluiten bij de behoeftes van onze klanten. Want de NPS is onze belangrijkste KPI.

 

Wij zoeken jou!

Ben je enthousiast geworden? Denk je dat je ons kan helpen om nog meer uit onze bots te halen? Maak jij impact voor jezelf, het team en onze klanten? Check dan de functie-eisen:

• Je hebt functionele en technische kennis van botplatformen en vergelijkbare platformen, bij voorkeur Cognigy of anders Dialogflow of Digital CX;

• Je bent een kei in het analyseren van klantdata;

• Je hebt ervaring met no code/low code programmeren;

• Je hebt ervaring met NLU/NLP en machine learning;

• Je kent de conversational design principes;

• Je kunt natuurlijke dialogen ontwerpen;

• Je denkt vanuit de klant;

• Je hebt ervaring met agile werken;

• Je voelt je prettig bij het werken in een team;

• Je toont eigenaarschap en hebt een getting things done mentaliteit;

• Het is een pré als je kunt schrijven vanuit een brand voice en/ of persona. Je wil je hier sowieso in ontwikkelen.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Projectmanager, Projectmanager ICT, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment), HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 20 apr 2024    Expertise: Projectbeheerser

Onze partners