Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Data & Analyse > Data engineer, ICT - Data & Analyse > Data consultant, ICT - Data & Analyse > Data manager
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuuropdracht zzp / detachering
Opdracht:Â Data Consultant
Locatie:Â Thuiswerkplek/Utrecht
Startdatum:Â ZSM (in overleg)
Duur:Â 1 jaar
Optie op verlenging:Â Ja
Uren per week:Â 36 uur
Selectiegesprekken zijn op:Â 7 oktober
Maximum all-in tarief: €89,00, excl. btw
Â
Uiterlijk reageren voor:Â 4 oktober 2022, 09:00
Â
Zo werkt het
Voor deze rol zijn we specifiek op zoek naar een Data Expert die binnen de consumentenmarkt de agile marketing teams fact based stuurt op (campagne)resultaten en pro actief kansen signaleert voor het verbeteren van deze resultaten. Hierin heb je de volgende taken:
Binnen de agile marketingteams houd je je bezig met doelgroep selecties, evaluaties en het toepassen van de learnings in toekomstige campagne
Â
- Je helpt KPI’s opstellen en je helpt met het opzetten van structurele metingen en evaluaties
- Je monitort de voortgang op de KPI’s door het bouwen en bijwerken van dashboards
- Je ondersteunt de agile teams bij het inrichten van complexe selecties en verdiepende analyses waarmee je actionable insights voor marketeers creëert
- Je vertaalt behoeftes vanuit de agile teams naar data oplossingen en modellen
- Je bent in staat schakelen tussen operationele, tactische en strategische onderwerpen
- Je werkt op het hoofdkantoor in Utrecht binnen de ComIT organisatie, Resultaatcluster Abonnementen
Hier gebeurt het
Ons hoofdkantoor in Utrecht is normaliter jouw thuisbasis. De meeste collega's ontmoeten elkaar gemiddeld 2 a 3 dagen per week op kantoor, maar je hebt ook de mogelijkheid om hybride te werken. Hier kun je samen met je collega's invulling aan geven. Je gaat werken bij het dynamische organisatieonderdeel, waar Commercie en IT op een agile wijze hand in hand samenwerken. Wij streven naar excellent presteren en wendbaarheid. Continu leren, ontwikkelen en verbeteren.   Â
Je komt te werken binnen Abonnementen. Bij het afdeliong Abonnementen houden wij ons bezig met het binnenhalen, activeren, behouden en terugwinnen van klanten met een consumenten abonnement.Â
Â
Dit neem je mee
- Je hebt aantoonbaar een WO werk- en denkniveau en je bent sterk met cijfers
- Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een fact-based commerciële omgeving
- Je hebt ervaring met het in kaart brengen van de effectiviteit van marketing campagnes. Zowel voor, tijdens als na de campagne
- Je hebt tenminste 2 jaar aantoonbaar ervaring met het doorgronden van complexe (klant)data en het gebruik van statistiek, analyse- en databewerking tools (bijv. SQL, SAS Enterprise Guide, R of Python).
- Je hebt ervaring met het werken in een agile (marketing) omgeving
- Kennis van en ervaring met het ontwerpen en opzetten van rapportages, (bijvoorbeeld in PowerBI) is vereist
- Je hebt ervaring met campagne-optimalisatie, e-mail en online marketing tools (bijvoorbeeld Selligent of Google Analytics)
- Je bent conceptueel sterk en innovatief. Je kunt complexe zaken eenvoudig uitleggen, de juiste vraag achterhalen en overtuigend en kernachtig adviseren.
- Je bent vasthoudend en staat stevig in je schoenen
- Je kunt je standpunt zowel mondeling als schriftelijk (story telling) goed overbrengen