Customer Care Medewerker (tijdelijk) – Arnhem #KRTZ8897042

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 februari 2024
Reageren tot 28 februari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 juli 2024
Aantal uur 16 uur, 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Techniek | Engineering

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Customer Care Medewerker (16 – 24 uur) 

Locatie: Arnhem / thuis
Startdatum: zsm
Einddatum: 31 juli 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 16 – 24 uur
ZZP mogelijk: Nee, payroll basis
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 40 u p/w

Uiterste reactiedatum: 22 februari 2024 om 16:00 uur

Wij zijn op zoek naar een: Customer Care Medewerker – Financiën

Taken

  • Je bent verantwoordelijk voor de via e-mail of telefoon binnenkomende vragen en klachten van klanten, zet deze uit bij de interne specialisten, zorgt voor monitoring, jaagt na en verzorgt de terugkoppeling aan de klant; •
  • Je hebt periodiek afstemming met het externe Service Centre, implementeert verbeterpunten en zorgt dat de kennis van het Service Centre wordt geüpdatet middels FAQ’s en opleidingsdagen;
  • Je bent verantwoordelijk voor het tweede paar ogen en loopt syncchroom mee bij de uitvoering van de projectfacturatie en het reguliere maandfacturatieproces op grond van afgesloten overeenkomsten met klanten;
  • Je bent de SPOC voor Microsoft Dynamics 365 CRM voor het CCC team. Je bent hiermee de vertegenwoordiger van de eindgebruikers richting de IT afdeling, daarbij beoordeel je de door IT opgeleverde functionaliteiten;
  • Je fungeert als vraagbaak, trouble shooter en opleider voor eindgebruikers met betrekking tot Microsoft Dynamics 365 CRM;
  • Je signaleert, coördineert en faciliteert verbetermogelijkheden en zorgt voor optimalisatie van de relevante processen.

FUNCTIE EISEN & – WENSEN:

  • Je hebt een economische / financieel / administratieve opleiding afgerond, bij voorkeur op HBO-niveau (HEAO) of je beschikt over aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt ruime aantoonbare ervaring in een rol van klantenservice medewerker;
  • Je hebt ruime aantoonbare ervaring met Microsoft Dynamics 365 CRM;
  • Je bent een gedreven en inspirerende collega die andere collega’s kan enthousiasmeren;
  • Je hebt inzicht in de balans tussen de (financiële) belangen van de klant;
  • Je beschikt over enige jaren relevante werkervaring, in een grotere complexe en/of technische omgeving;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt kennis van en ervaring met geautomatiseerde systemen en applicaties;
  • Je hebt klantgerichtheid (intern en extern) en secuur werken hoog in het vaandel staan;
  • Je hebt een proactieve werkhouding met een resultaatgerichte instelling en bent goed in projectmatig werken;
  • Je bent een teamspeler en draagt bij aan een gezamenlijk resultaat door een optimale afstemming tussen de klant en de ketenpartners;
  • Je kunt goed omgaan met het werken in een veranderende omgeving en je bent stressbestendig, je bent procesmatig sterk en een dienstverlenende inslag is gewenst;
  • Je bent creatief en hebt een sterk omgevingsbewustzijn;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.

Extra informatie: In het beginsel zal het werk volledig op kantoor zijn, later kan hybride met woensdag & vrijdag vaste kantoordagen. LET OP! CRM ervaring is echt een must!

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 40 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners