Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Inkoop & Procurement > Contractmanager, Inkoop & Procurement > Overig (Inkoop & Procurement), Human resource management > Overig (HRM)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Contract Management Specialist
Locatie: Almere / Remote
Uren: 32 / 40
In jouw rol als Contract Management Specialist heb jij een brede verantwoordelijkheid binnen onze organisatie.
Je staat midden in de organisatie en houd je bezig met een variatie aan werkzaamheden.
Je bent bezig met het verwerken en opstellen van contracten, verlengingen en opzeggingen ten behoeve van zelfstandigen, inhuurmedewerkers.
Je acteert als contract eigenaar en je bent constant bezig met het monitoren van en het rapporteren over kwaliteit en voortgang. Je voert in- en extern stakeholdermanagement en signaleert kansen en knelpunten voordat onze klant deze signaleert. Daarnaast ben je als contract medewerker verantwoordelijk voor alle administratie rondom de contracten.
Overige taken en verantwoordelijkheden:
- Je bent het centrale aanspreekpunt voor zelfstandigen/leveranciers en collega’s.
- Het bewaken en archiveren van contractgegevens.
- Het genereren van rapportages.
- Telefonisch contact onderhouden met klanten, leveranciers, en freelancers.
- Ondersteuning regio- field- en accountmanagers.
- Accorderen facturen externe inhuur.
- Ondersteunen NEN controle.
- Aanleveren gevraagde documenten ten behoeve ISO controle.
- Opvragen van verklaring betalingsgedrag bij zelfstandigen (2x per jaar).
- Aanvragen en archiveren VOG voor externen.
- Onderhandelen tarieven met leveranciers.