Consultant Externe Inhuur #KRTZ9155317

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 januari 2020
Reageren tot 27 januari 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 62 per uur
Salaris €4.000 - 4.500 €3.500 - 4.000 per maand
Branche Gas | Energie | Water
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opties voor gesprekken: Vrijdagochtend de 31e in Eindhoven

Je begint de dag met 2 cv selecties, want je wil de manager niet 10 cv’s voor 1 vacature door laten spitten. Doordat je een goede telefonische intake gedaan hebt, weet je precies wat de manager nodig heeft en met gemak stel je 3 cv’s digitaal voor. Nou dit gaat lekker…. Op naar de 2e selectie. Helaas geen enkel goed cv, je gaat hierop in gesprek met de detacheerders; wat hebben zij gemist? Waarom hebben ze geen kandidaat voorgesteld? Wat hebben ze nog nodig?

Terug naar de manager, die is wat teleurgesteld, jij stelt hem gerust door de wervingstekst aan te passen en de vacature opnieuw uit te zetten. Oei, daar gaat altijd meer tijd in zitten dan je dachten het is alweer tijd voor een bila met je manager. Samen kijken jullie waar je staat, wat je verder wil ontwikkelen of waar je hulp bij gebruiken kan.

Na je bila mag je een detacheerder verblijden met een start van een kandidaat, maar eerst moet het tarief onderhandeld worden. De kandidaat kwam tijdens het gesprek wat anders over dan op papier leek. Je bespreekt beide punten en de detacheerder belooft je om einde dag hierop terug te komen op je tariefvoorstel.

Tijd voor lunch. We gaan samen in ons bedrijfsrestaurant een hapje eten en na de lunch nog even een blokje om. Het is mooi weer en zo kan je ook meteen een boodschap halen voor thuis bij de supermarkt om de hoek. Terug achter je laptop zit inmiddels vol met vragen. Je beantwoordt snel de mail over een exacte startlocatie, verwerkt de feedback van de speeddate die je georganiseerd had voor alle leveranciers en maakt je op voor een meeting met een detacheerder. Digitaal heb je de kwartaalcijfers bij je, die laten een beter beeld zien dan het half jaar ervoor, dus dat wordt een leuk gesprek!

Na de meeting zie je 5 voicemail berichten in je telefoon: waar komen die opeens vandaan? Je luistert ze af. Een manager wil weten wat de contractuele afspraken zijn om iemand over te nemen, je noteert dat je haar zo terugbelt. Ahhh de detacheerder van vanochtend heeft het tarief bijgesteld en begrijpt het verschil in cv en presentatie in het gesprek: fijn! Je boodschap is goed over gekomen en je kan de manager blij maken met een nieuwe collega. De manager van de selectie van vanochtend bedankt voor de cv’s en laat weten wanneer hij de kandidaten kan spreken. Je plant meteen de gesprekken in het systeem en wacht de bevestiging af. Wat gaaf, een van de detacheerders heeft tóch nog een cv van die selectie van vanmorgen en vraagt of je die wil zien: natuurlijk!

Het laatste uurtje gebruik je om nog een aantal administratieve taken te doen. De kandidaten die starten voer je op in diverse systemen zodat zij uiteindelijk (daar gaat het toch ook om) netjes op tijd betaald krijgen. Ook verwerk je nog wat kilometerdeclaraties en zorg je ervoor dat iedereen op tijd de gewerkte uren kan schrijven.

En tot slot nog een broekzakgesprek. Wat een dag! En morgen mag je weer! Nu lekker met een tevreden gevoel naar huis.

Kortom
Je bent end-to- end verantwoordelijk voor de coördinatie van alles wat er bij komt kijken rondom het inhuurproces van tijdelijk personeel. Voor alle vragen en casussen rondom tijdelijke capaciteit weten de inhurende managers jou te vinden.

Denk hierbij aan de volgende taken:
– Je stelt vacatureteksten op in overleg met de inhurend manager en distribueert de vacatures naar diverse detacheerders;
– Je doet een eerste screening van kandidaten op basis van CV en stelt passende kandidaten voor aan de inhurend manager;
– Je zorgt voor een tijdige terugkoppeling en plant gesprekken met de kandidaten in;
– Je doet tariefonderhandelingen;
– Je adviseert jouw klant over diverse vraagstukken op het gebied van inhuur;
– Je zorgt voor de contractafwikkeling en bijbehorende administratie.

Selectiecriteria
– Wij vinden (blijkbaar) een H erg belangrijk:
– Humor
– HBO werk- en denkniveau
– Hands- on
– Hartstikke communicatief vaardig
– Heel erg snel kunnen schakelen
– Handig met administratie

Hierbij is met name ervaring in een Hectische functie binnen de arbeidsbemiddeling (bijvoorbeeld als intercedent) erg belangrijk. Het zou helemaal mooi meegenomen zijn als je ervaring hebt opgedaan in de bemiddeling van inhuur voor een corporate organisatie (inhouse intercedent, inleendesk, inzetdesk etc.).

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 12 aug 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 30 jul 2024    Expertise: Projectmanager, Projectmanager ICT, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 21 jul 2024    Expertise: Content specialist, Overig (Communicatie), Overig (Webredactie)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 jul 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners