Communicatiemedewerker Online (PMO) #KRTZ0928962

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 maart 2020
Reageren tot 5 maart 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Huizen
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 20 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 40 per uur
Branche Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdracht
De gemeente is gestart met een project om haar websites te vernieuwen. Dit project bestaat uit twee delen:

  1. een aanbestedingstraject voor een nieuw content management systeem (CMS). Dit is het beheersysteem waar de websites in gemaakt en beheerd worden.
  2. Een implementatietraject waarbij de content van de websites wordt beoordeeld op actualiteit, gebruikersvriendelijkheid en leesbaarheid. Samen met de vakinhoudelijke collega’s worden de teksten herschreven naar een B1 taalniveau. Vervolgens worden de websites in het nieuwe CMS geplaatst.

Deze opdracht gaat om ondersteuning van het projectteam bij beide delen.

Taken
De projectondersteuner biedt organisatorische, administratieve en secretariële ondersteuning en voert schrijfopdrachten uit.

  • Projectplanning beheren en actualiseren
  • Notuleren overleggen en gesprekken
  • Bijhouden projectlogboek 
  • Acties vastleggen, bijhouden en najagen
  • Plannen van overleggen
  • Organiseren van bijeenkomsten en gebruikerstesten
  • Verzamelen van handtekeningen voor plannen, notities en andere documenten
  • Beheer Teams (zorgen dat de informatie in het Team actueel is)
  • Verzorgen van projectvoortgangsrapportage. Delen met belanghebbenden.
  • Ondersteunen van het webteam bij webbeheer.
  • Ondersteuning bij opstellen van plan van aanpak en implementatieplan.
  • Bijhouden overzicht met incidenten.
  • Overleggen met webteam, tekstschrijver en vakinhoudelijke collega’s (samen met de webredacteur)
  • Testen nieuwe websites en CMS
  • Migratie content nieuwe websites
  • Migratie online formulieren naar de nieuwe formulierengenerator
  • Actualiseren en herschrijven van teksten in overleg met de vakinhoudelijke collega’s en de tekstschrijver.
  • Alle administratieve en ondersteunende taken die bij de schrijfopdrachten horen. 

Eisen 
1. Beschikbaar per 16 maart 2020 voor 20 uur per week (maandag, woensdag, donderdag en vrijdag);
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van communicatie;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als ondersteuner op het gebied van communicatie;
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar op het gebied van actualiseren een onderhouden van een gemeentelijke website;
5. Aantoonbare werkervaring met het werken met een CMS systeem;
6. Aantoonbare werkervaring met het schrijven en redigeren van teksten.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 2 jul 2024    Expertise: Directeur, Teamleider, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 23 jun 2024    Expertise: Financial controller, Business controller, Overig (Financieel)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 23 jun 2024    Expertise: Administratief medewerker, Overig (Administratief)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 30 jun 2024    Expertise: Scrum master ICT, Agile coach, Projectmanager, Projectmanager ICT, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement), Overig (Training / Educatie / Coaching)

Onze partners